برنج

پخش عمده برنج طارم هاشمی

پخش عمده طارم

برنج باران به صورت مستقیم از زمین های کشاورزی در شمال محصول را اماده و ارسال میکند یکی از راه های تشخیصی برنج، بررسی صفات ظاهری آن است. بطور  کلی برنج های ایرانی دارای ویژگی های طاهری منحصربفردی هستند که از برنج های خارجی متمایز می شوند. دانه برنج های طارم هاشمی حالت قلمی و بلند دارند. رنگ این دانه ها، سفید تا کرم متمایل به کرم است. در زمان خرید برنج این صفات را مدنظر بگیرید تا برنج را بدرستی تشخیص دهید.

برنج طارم شمال

عطر و طعم طارم هاشمی

طعم، بو و کیفیت برنج های نیم دانه با برنج طارم هاشمی هیچ فرقی ندارد. معمولا از نوع نیم دانه بدلیل ظاهر ناقص در مصارف خانگی استفاده می شود و از برنج کامل هاشمی در مجالس و مهمانی ها. به افرادی که مشکل گوارشی دارند توصیه می شود که از برنج نیم دانه هاشمی مصرف کنند.

با توجه به توضیحات بالا متوجه شدیم که جز باکیفیت ترین برنج های ایرانی است؛ از این رو قیمت آن بالا است. دلیل قیمت بالای آن نسبت به سایر برنج های خارجی یا ایرانی را می توان بدلیل کیفیت، بو، طعم و ارزش غذایی بالای آن دانست. در مقابل این همه ویژگی مفید پرداخت قیمت نسبتا گرانتری کاملا قابل توجیه بوده. پس در زمان بدانید که قیمت بیشتری که پرداخت می کنید تضمین کننده سلامت و مرغوبیت برنج شماست.

نگهداری از برنج های ایرانی از جمله طارم هاشمی کمی سخت است، زیرا برنج ایرانی مواد نگهدارنده ندارد و ممکن است دچار حمله حشره و آفات شود. مناسب ترین مکان برای نگهداری از برنج طارم هاشمی، محیط بدون رطوبت و تاریک است. محیط نم دار شرایط را برای رشد شپش و سایر افات فراهم می سازد. سعی کنید کیسه برنج را در یک محیط خشک و تاریک نگهدارید و جریان گردش هوا را فراهم سازید.

نکته اول: طارم هاشمی توسط آقای هاشمی در گیلان ابدا شد و به همین دلیل خواستگاه این برنج را گیلان می‌دانند.پس از آن این برنج به سرتاسر نقاط شمال انتقال یافت و حالا در تمام نقاط شمال کشور کشت می‌شود. برنج طارم هاشمی ممتاز معطر یکی از بهترین انواع برنج طارم هاشمی می‌باشد که کیفیتی بسیار بالا دارد و عطر و طعم بی‌نظیری دارد،

نکته دوم: رنگ این برنج سفید خالص نمی‌باشد و حالت کره ای دارد. پس باید توجه کنید که اگر فروشنده ای برنجی کاملا سفید را طارم هاشمی معرفی کندِ، احتمالا کلاه‌بردار است😡

برنج طارم شمال

ارزش خرید طارم هاشمی

ما در مجوعه باران رایس تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین برنج طارم هاشمی در ایران را به شما عرضه کنیم. شما هنگام خرید برنج طارم هاشمی از خیالتان کاملا راحت است که بهترین خرید را خواهید داشت.

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که بعد از خرید برنج طارم هاشمی از باران رایس این مشتری همیشگی ما خواهید شد و این برنج را از فروشگاه دیگری نخواهید خرید. خدا را شاکریم که از زمانی که فروشگاه باران رایس فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده تمام مشتریان را از عملکرد خود راضی نگه داشته است

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *