برنج

نمایندگی و پخش مستقیم برنج عطری شمال

پخش برنج شمال

پخش برنج شمال به صورت عمده برای انواع فروشندگان برنج و یا رستوران ها و مراکزی که برنج را به صورت عمده خریداری می کنند. نمایندگی پخش برنج بابل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست انواع برنج پر محصول و کم محصول شمال با کیفیت و تضمینی بوجار شده و مستقیم از کشاورز.

پخش برنج شمال

مزایای خرید از ما در مجموعه باران

شاید یکی از دغدغه های خریداران برنج تهیه برنج خالص باشد چرا که ممکن است فروشندگان برنج و سود جویان بازار در صدد قاطی کردن انواع برنج و بفروش رساندن آن با قیمت بیشتر باشند.
برای مثال: برخی بازاریان منطقه همزمان با خرید برنج هاشمی درصدی برنج فجر را نیز خریداری کرده و با آن مخلوط می کنند و به مشتری می فروشند. این کار در نظر خریدار جلوه ای ندارد چون خریدار برنج اطلاعی از این موضوع ندارد.
این موضوع مصداق کامل یک کلاهبرداری است.

پخش برنج شمال

 

پخش برنج شمال مستقیم و از کشاورز

حال چه کنیم که این اتفاق نیفتد؟
تنها راه حل این موضوع خرید برنج مستقیم از خود کشاورز است. چون کشاورز هیچ وقت برنج خود را با برنج دیگر مخلوط نخواهد کرد و برنج خود را به صورت خالص به فروش می رساند. دو دلیل برای این موضوع وجود دارد:
  1. کشاورزان اکثرا یک نوع برنج کشت می کنند.
  2. خریداران برنج اکثرا برنج را می شناسندو برنج مخلوط شده را تشخیص می دهند. این خریداران اکثرا خریداران عمده هستند و برنج را با برنج دیگر مخلوط نمی کنند.

 برای خریدار برنج که دسترسی به کشاورز و مزرعه ندارد این کار غیر ممکن است چون دسترسی به کشاورز ندارد.
ما در مجموعه باران سالها برنج را به فروشندگان و واسطه های فروش, برنج فروختیم اما از بعد آن اطلاعی نداشتیم که چه بر سر برنجی که به دست خریدار می رسد می افتد.
به همین خاطر به این فکر افتادیم که برنج مصرفی شما را به صورت فروش اینترنتی خودمان بر عهده بگیریم.

پخش برنج شمال

پخش برنج عطری شمال

پخش برنج شمال در نمایندگی برنج شمال در شهر بابل بدون واسطه می باشد. ما برنج را مستقیم از کشاورز خریداری می کنیم مراحل شالیکوبی, بوجار, سورتینگ و بسته بندی آنرا انجام داده و به قیمت ارزان به دست مشتری می رسانیم.
برنجی که ما ارائه می کنیم مطمئن و بی غل و غش است کافی است یکبار خرید کنید تا اطمینان حاصل کنید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *