برنج

نمایندگی فروش و پخش عمده برنج شمال اصفهان

برنج شمال کیلو چنده

پخش عمده برنج اصفهان برنج شمال درجه یک و ممتاز که به ذائقه شهروندان عزیز اصفهانی که مشکل پسند و همواره جویای بهترین برند های برنج و برنج های با عطر و بوی عالی بوده اند. فروش برنج عمده در شهر های استان اصفهان به صورت متمرکز از شهر بابل با شرایط ویژه در مجموعه باران شروع شد.
فروش تمامي محصولات برنج شمال به صورت ارسال از شمال مي باشد و نمايندگي در حال حاضر فعال نمي باشد.

بازار برنج در اصفهان

پخش عمده برنج اصفهان

اصفهان یکی از شهر هایی است که به خودی خود دارای صنعت کشاورزی و تولید برنج می باشد.
ارقام برنج لنجان که مربوط به خود اصفهان می باشد از برنج های خوب این منطقه می باشد.
لازم به ذکر است که برنج لنجان از زیر گونه های برنج چمپا می باشد و در بین مردم اصفهان بسیار معروف است و طرفداران زیادی دارد.
اما در سالهای اخیر که زاینده رود خالی از آب بوده و ذخیره آب این شهر به دلیل پاره ای از مسائل کاهش یافته رونق کشاورزی در این شهر کم شده و تولید برنج بومی جوابگوی مصرف برنج در این شهر نمی باشد.
با این تفاسیر برنج شمال که از نظر کیفیت و عطر و طعم عالی می باشد و در این زمینه زبانزد می باشد در نظر مردم اصفهان بسیار شناخته شده می باشد و خرید برنج شمال بسیار مورد استقبال است.

پخش عمده برنج اصفهان

پخش عمده برنج اصفهان

برنج شمالی در اصفهان خریداران و طالبان خاص خود را دارد اکثر شهر وندان اصفهانی سعی می کنند برنج شمال را از فروشندگان و مغازه داران شهر اصفهان یا از افرادی که در شمال می شناسند و در شمال زندگی می کنند به عنوان رابط برای خرید برنج شمال استفاده کنند.
لذا خرید برنج شمال در اصفهان ممکن است برای شهروندان این شهر دارای مشکلاتی برای تهیه این محصول به قیمت مناسب و کیفیت خوب باشد چرا که در تجارت برنج کلاه برداری و فریب خریدار بسیار مرسوم است و خریدار برنج نمی تواند برنج خوب شمال را از نوع بی کیفیت تشخیص دهد و فروشندگان برنج از این موضوع استفاده کرده و برنج های با کیفیت پایین را با نوع مرغوب قاطی میکنند.

ویژگی هایی که یک برنج خوب شمال باید داشته باشد

پخش عمده برنج اصفهان

  • خالص و یکدست باشد.
  • باید خوب قد بکشد و پخت خوبی داشته باشد.
  • خرد و شکسته نداشته باشد.
  • در صورت تمایل خریدار باید تازه باشد.
  • بسته بندی مطمئن داشته باشد.
  • قالب و رنگ دانه باید یکدست باشد.

برنج شمال باید چنین ویژگی هایی را داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان برنج خوب و با کیفیت یاد کرد وگرنه برنجی که با انواع مختلف بی کیفیت و با درصد دانه های شکسته بالا باشد باید با قیمت بسیار پایین تر ارائه گردد.

نمایندگی برنج اعلی شمال

پخش عمده برنج اصفهان

برنج شمال انواع گوناگونی دارد که اگر به دنبال برنج تمام عیار شمالی که همه ویژگی های برنج که شما انتظار دارید داشته باشد برنج گرم یا انواع برنج طارم و برنج هاشمی را انتخاب نمایید, برنج طارم و برنج هاشمی دارای عطر و بوی بسیار هستند و این موضوع باعث می شود طعم آن بسیار مطلوب باشد.

  • بیشتر بخوانید: برنج هاشمی

برنج در مازندران به دو صورت کشت اول و کشت دوم می باشد بسیاری از کشاورزان بعد از برداشت اول برنج دوباره زمین کشاورزی خود را به آب می بندند و شروع به کشت دوباره برنج می نمایند.
برنج های کشت دوم اغلب برنج های دسته گرم باید باشد تا به دوره سرما ی پاییز نرسد و زودتر برداشت شود.
انواع برنج بینام و هاشمی و طارم را می توان کشت دوم انجام داد اما برنج بینام به دلیل کیفیت بیش تری که در کشت دوم دارد بسیار پر طرفدار تر از دیگر انواع برنج می باشد.

برنج بینام کشت دوم

پخش عمده برنج اصفهان

برنج بینام یا برنج امراللهی یکی از گونه های برنج‌ مرغوب می باشد.
برنج بینام یا امراللهی یک نوع برنج پر محصول می باشد که هم کشت اول و هم کشت دوم آن در شمال انجام می شود و هر دوی آنها کیفیت خوبی دارد.
برنج کشت دوم بینام در بین کشاورزان و بازاریان برنج شمال بسیار معروف است که بسیار بی نظیر و پخت فوق العاده ای دارد.
این برنج به دلیل اینکه بسیرا خوب قد می کشد و طعم و عطر بسیار خوبی دارد به عنوان بهترین برنج شمال شناخته می شود.

برنج پر محصول شمال

پخش عمده برنج اصفهان

برنج پر محصول شمال در انتهای رده بندی کیفیت در بین محصولات برنج شمال قرار  دارد اما این به این معنی نیست که واقعا بی کیفیت باشند.
برنج ایرانی به هر حال کیفیت بالایی داشته و از هر نظر از برنج های خارجی برتر می باشد.

ما انواع برنج پر محصول نظیر فجر, ندا, شیرودی را در مجموعه خود با کیفیت عالی موجود داریم و با قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتری قرار خواهیم داد.
برنج پر محصول اغلب برای مراسمات ,رستوران ها, ادارات و موسسات کاربرد دارد و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای برنج خارجی باشد.

برنج فجر شمال

پخش عمده برنج اصفهان

برنج شمال از انواع پر محصول برنج شمال می باشد اما این برنج بسیار ویژگی های برنج طارم را دارد و از نظر عطر و طعم درصدی از عطر طارم را میتوان از آن استشمام کرد.
برنج فجر دارای دانه هایی با ظاهر کریستالی و زیبا می باشد که بسیار خوب قد می کشد و میتواند با قیمت ارزان و مناسب جایگزین انواع برنج طارم و هاشمی که قیمت بالاتری دارند باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “نمایندگی فروش و پخش عمده برنج شمال اصفهان

  1. سید حسین حسینی گفت:

    سلام حسینی هستم از مازندران شهر فریدونکنار. ما کارخونه شالیکوبی داریم .برنج عمده خواستین در حدمتیم

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر با شماره ۰۹۱۱۲۸۷۳۱۲۹ تماس بگیرید

  2. پگاه کبیری گفت:

    برنج شمال کیلویی چند

  3. علی گفت:

    برنج شمال خریدار اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *