برنج

قیمت برنج هاشمی شمال استخوانی, معطر و خوش پخت

برنج هاشمی خرید

برنج هاشمی شمال جزو بهترین برنج های ایرانی محسوب می شود این برنج پر طرفدار که در منطقه شمال ایران کشت می شود از نظر کیفیت پخت و ارزش غذایی تقریباسرآمد همه برنج های ایرانی محسوب می شود برنج هاشمی که در سالهای گذشته توسط فردی به نام آقای هاشمی کشف شده است دارای خصوصیات بسیار جذابی است که هر مصرف کننده ای را جذب خود می کند.

برنج هاشمی شمال

برنج هاشمی شمال

برنج هاشمی شمال به صورت کاملا اتفاقی توسط یکی از کشاورزان گیلانی به نام آقای یوسف هاشمی که در استان گیلان زندگی می کنند کشف شد کشف این برنج انقلابی را در کشت برنج در شمال کشور ایجاد کرد چرا که برنج هاشمی برنجی با معیار های عالی برای کشت و مصرف بود.

برنج هاشمی علاوه بر اینکه دارای شرایط کشت عالی و همچنین خصوصیات بی نظیر عطر و بو و پخت بسیار خوب مورد توجه کشاورزان و مصرف کنندگان برنج قرار گرفت به طوری که در حال حاضر درصد بسیار زیادی از برنج تولیدی کشور را به خود اختصاص داده است.

از ویژگی های بی نظیر برنج هاشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عطر و بوی بسیار خوب
  2. ری زیاد و قد کشیدن
  3. پخت بسیار عالی
  4. طعم لذیذ و خوشمزه
  5. دانه های چرب
  6. مقاوم بودن دانه ها در برابر خرد شدن

قیمت برنج هاشمی

برنج هاشمی شمال

قیمت برنج هاشمی به نسبت کیفیت که از آن انتظار می رود  بسیار پایین است چرا که برنجی است که از نظر خصوصیات کیفیتی تقریبا تمام موارد را دارا می باشد اما از نظر قیمت بسیار کم قیمت بوده و مقرون به صرفه.

برنج های دیگر از قبیل برنج شیرودی, فچر, ندا که برنج هایی پر محصول می باشند بسیار کم یاب بوده و در حال حاضر قیمت شان در تا جایی افزایش بیدا کرده که به حد برنج هاشمی رسیده است اما کیفیت هاشمی کجا و پر محصول کچا

قیمت برنج هاشمی در این مجموعه در حال حاضر برای خرید های عمده ۲۸۵۰۰ بوده و برای خرید خرده ۳۱۵۰۰ می باشد.

شما مشتریان عزیز از تخفیف های ویژه بسته به میزان سفارش بهره مند خواهید شد برای اطلاعات و قیمت محصولات می توانید با ما تماس حاصل کنید.

برنج هاشمی استخوانی

برنج هاشمی شمال

برنج هاشمی به دلیل کیفیت دانه های آن که بسیار محکم بوده و براحتی شکسته نمی شوند به برنج استخوانی معروف هستند در هر حال برنجی که بند نداشته باشد و با کیفیت باشد به راحتی خرد نشده که بسته به طریقه نگهداری برنج در انبار های با کیفیت و با شرایط دمایی و نگهداری خوب دارد.

برنج هاشمی در این مجموعه برنجی کاملا استخوانی و با کیفیت و تضمین شده است و به شرط پخت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *