برنج

فروش به نازل ترین قیمت پخش عمده برنج شمال در بابل

پخش عمده برنج شمال

پخش عمده برنج شمال در شهر ها و استان های مختلف کشور عزیزمان با قیمتی باورنکردنی و کیفیت مثال زدنی در مجموعه باران که انواع برنج با کیفیت و خوش عطر و بو را به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می کند. مجموعه ما بهترین برنج ها در شهر بابل و همچنین شهر های حاشیه دریای خزر را برای شما مشتریان عزیز مهیا کرده تا بتوانید از خرید بهترین برنج های مازندران لذت ببرید.

مشتریان برنج شمال 

پخش عمده برنج شمال

برنج شمال در همه جای کشور مان مشتری خودش را دارد. از تبریز, اصفهان و تهران تا فارس و شهر های جنوبی کشور خواستار برنج با کیفیت شمال کشور هستند.

مشتری برنج شمال ممکن است در وهله نخست خود مصرف کننده برنج شمال باشد یا اینکه فروشنده و کسبه شهر های مختلف باشد که به امر خرید و فروش برنج می پردازد. دانستنی است که برنج محصولی است که خرید و فروش آن سود بسیار خوبی دارد و تجارت این محصول می تواند فرصت خوبی برای بازاریان در شهر های مختلف کشور ایجاد کند اما موضوع اصلی و مشکل از اینجا شروع می شود که تامین کننده برنج را از کجا باید یافت؟
جواب اینست از فروشندگان عمده برنج شمال در شهرهای شمالی کسانی که نمایندگی فروش برنج را درمنطقه خود بر عهده دارند و در این زمینه فعالیت می کنند.
نمایندگی فروش و پخش عمده برنج شمال مستلزم اینست که توانایی تامین انواع برنج شمال با کیفیت ممتاز و تضمین شده در اختیار مشتری قرار گیرد.
برنج شمال کشور دارای انواع متنوعی است که تشخیص آن حتی برای خود بازاریان حرفه ای ممکن است دشوار باشد بنابراین باید در این زمینه بسیار خبره و با تجربه بود تا بتوان برنج خوب و اصل را از بی کیفیت و غیر اصل تشخیص داد.
لذا این موضوع می طلبد که نماینده مطمئن در شمال کشور که از همه جهات بتوانید به آن اتکا کنید در امر خرید و فروش برنج شما را یاری رساند.

کیفیت برنج شمال

پخش عمده برنج شمال

کیفیت برنج شمال بر هیچ کس پوشیده نیست و هر مشتری اگر برنج اصیل شمال خریداری کرده باشد به کیفیت بی نظیر آن پی خواهد برد.
اما برنج شمال دارای رتبه بندی کیفی است به طوری که برخی از محصولات آن طبیعتا دارای کیفیت بهتری هستند اما چه مسائلی در افزایش کیفیت برنج شمال موثر است؟

در این قسمت آیتم های مربوط به کیفیت برنج شمال را برای شما معرفی میکنیم که شامل موارد زیر می باشد:

  1. از نوع برنج کیفی باشد(طارم, صدری, هاشمی, بینام)
  2. برنج کشت دوم باشد.
  3. تازه باشد.
  4. سورت خورده باشد.
  5. خشک باشد و رطوبت گرفته نباشد.
  6. بند نداشته باشد.
  7. درصد خرد خیلی کم داشته باشد.
  8. قاطی نداشته باشد(برنج های کم کیفیت با آن مخلوط نشده باشد)
  9. قالب یکدست و خوش فرم داشته باشد.

تولید برنج در شمال کشور

پخش عمده برنج شمال

سالانه دو میلیون و هشتصد هزار تن برنج در ایران تولید می شود که سهم زیادی از این محصول در سه استان شمالی کشور تولید می شود.
شهر بابل به عنوان شهری که سهم زیادی از تولید برنج در شمال به آن اختصاص یافته مخصوصا که از نظر تولید برنج پر محصول در رده اول تولید قرار می گیرد, ظرفیت بسیار خوبی برای پخش عمده برنج شمال را فراهم نموده است.
تولید و پخش عمده انواع برنج شمال از قبیل برنج طارم, هاشمی, صدری, بینام, و انواع برنج پرمحصول ندا, شیرودی و فجر سوزنی در این شهر بسیار رونق داشته و دارد.
برای خریدو اطلاع از بهترین قیمت های ما کافی است با ما در ارتباط باشید.

مناسب ترین شهر شمال برای پخش عمده برنج شمال

پخش عمده برنج شمال

در واقع تمام شهر های کشور مشتری برنج با کیفیت شمال هستند چرا که عطر وطعم بینظیر برنج شمال برای هر کسی دلپذیز بوده و در شهر های مختلف کشور طرفداران خاص خود را دارد.

اما در واقع برنج شمال در تهران, کرج, تبریز, اصفهان, شیراز بیشتر مورد استقبال است  هموطنان در این شهر ها به صورت گسترده از این محصول استقبال نموده اند.

ما در مجموعه باران حاضر به همکاری با کسبه و فروشندگان برنج در شهر های مختلف می باشیم. همچنین فروش محصولات در این مجموعه به صورت ارسال به تمام کشور به قمیت بسیار نازل و کیفیت تضمینی می باشد.

مجموعه ما آمادگی همکاری با رستوران ها, اداره جات, شرکت ها که خریدار عمده برنج شمال هستند می باشد و در این زمینه سعی بر ارائه بهترین خدمات را دارد.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *