برنج

عرضه مستقیم برنج فریدونکنار شمال

فروش برنج 50 کیلویی

برنج فریدونکنار شمال ایران برای همه شناخته شده است و همه می دانند که چه کیفیت و پخت خوبی دارد. برنج فریدونکنار از بارزترین ویژگی های تغذیه ای و ارزش غذایی را در خود دارد چرا که به علت تالاب های بیشمار در این شهر زیبا و حاصلخیز بودن خاک آن برنج فریدونکنار شمال را سرآمد برنج های شمال ساخته است.

برنج فریدونکنار شمال

عرضه مستقیم برنج 

عرضه مستقیم برنج مزایایی دارد برای خریدار این محصول که به شرح زیر می باشد.

  1. قیمت تمام شده معمولا کمتر می باشد.
  2. کیفیت در خرید مستقیم از کشاورز یا تولید کننده همیشه بالاتر بوده چون واسطه وجود ندارد که برنج را با رقم بی کیفیت مخلوط نماید.

برنج فریدونکنار شمال

 

 

برنج فریدونکنار کیفیت

برنج فریدونکنار شامل انواع برنج ایرانی است که کشت می شود که برای مثال می توانیم از برنج طارم فریدونکنار نام ببریم برنج طارم ابتدا در شهر طارم زنجان کشت شده و بعد ها توسط کشاورزان منطقه فریدونکنار به علت خصوصیات شگفت انگیزش به صورت کشت عمده انجام شد.
برنج طارم دارای خصوصیاتی از قبیل عطر و طعم فوق العاده عالی که هر خانه ای که در آن برنج طبخ شود را از عطر خود پر میکند.
همچنین دارای پخت بسیار عالی و طعم و مزه قابل توجهی است.

برنج فریدونکنار شمال

خرید مستقیم از کشاورز

شاید برخی از مصرف کنندگان شهرستانی درک درستی از کیفیت برنج فریدونکنار نداشته باشند.
چرا که بسیاری از افراد شهرستانی از فرشنده های برنج در شهر خود خرید انجام می دهند و متاسفانه بسیاری از فروشندگان برنج در شهرستان برنج اصل را با تقلبی مخلوط کرده به فروش می رسانند. و یا اینکه برنج های بی کیفیت و متفرقه را به نام طارم فریدونکنار یا هاشمی فریدونکنار می فروشند.
مصرف کننده برنج به دلیل اینکه از این موضوع بی خبر است و کیفیت برنج فریدونکنار را درک نکرده است ممکن است همان برنج را برنج با کیفیت شمال تلقی کند در حالی که چنین موضوعی صحت نداشته است.

حال راه حل این موضوع چیست؟

بسیار ساده و بدیهی است که خرید مستقیم از تولید کننده برنج از همه این تقلبات جلوگیری خواهد کرد. کشاورز فریدونکنار هیچ وقت برنج خود را با نوع تقلبی مخلوط نخواهد کرد چرا که تنها یک نوع برنج با کیفیت کشت می کند.
تولید کننده برنج برای اینکه برند خود را بشناساند همیشه درپی افزایش کیفیت برنج خود می باشد و از طریق افزایش کیفیت به سود بیشتر می رسد.

لذا پیشنهاد ما به شما اینست که برنج را از مراکز معتبر و تولید کننده مستقیم برنج در شمال خریداری کنید که از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

برنج فریدونکنار شمال

منطقه فریدونکنار و فروش برنج

منطقه فریدنکنار به دلیل حاصلخیزی و شرایط آب و هوایی بی نظیر خود بسیار ایده آل برای کشت انواع برنج شمال محسوب می شود.
سالانه بسیاری از پرندگان مهاجر یه این منطقه مهاجرت کرده و کود ارگانیک برای این مزارع فراهم می کنند تا برنجی که از همه لحاظ ممتاز و مورد تایید مصرف کنندگاه سخت پسند باشد تولید شود.

فروش انواع و اقسام برنج فریدونکنار به صورت عمده و خرده فروشی در مجموعه ما که به صورت مستقیم با تولید کننده برنج در تماس است و خود تولید کننده برنج است انجام می شود.

ما برای اعتماد بیشتر برای شما نمونه خواهیم فرستاد و اگر کیفیت ما را تایید کردید می توانید خریدتان را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *