برنج

خرید برنج زرد دم اعلا و با کیفیت با قیمت عالی

خرید برنج دم زرد خاصه برنج آستانه اشرفیه که شاید بهترین برنج ایرانی به حساب بیاید و دارای ارزش غذایی بسیار بالا با کیفیت پخت بسیار عالی و قیمت مناسب در مجموعه باران براساس نیاز شما عمده و جزئی در خدمت شما هستیم.

خرید برنج زرد دم

خرید برنج زرد دم

قیمت برنج زرد دم به دلیل کاشت کم نسبت به ارقام دیگر برنج شمال همیشه تغییر پذیر است این برنج به دلیل پخت عالی, عطر مناسب و ری کافی جزو یگی از بهترین برنج های کشت شده  در کشور به حساب می آیند.
به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به انواع برنج طارم و هاشمی دارند.
کیفیت بالای این محصول به قیمت بالای این محصول چربش دارد و آنرا پوشش می دهد.
مطمئنا شما از مصرف این نوع برنج رضایت کافی خواهید داشت.

برای خرید بهترین برنج ایرانی و شمالی از خانواده برنج صدری با کیفیت پخت بسیار عالی و خصوصیات لاکچری که از برنج سراغ داریم معطل نکنید و اطمینان داشته باشید که این نوع برنج ارزش خرید بالایی داشته و به قیمت آن می ارزد.

خرید برنج زرد دم

خصوصیات برنج زرد دم

برنج زرد دم از خانواده برنج صدری می باشد و از نظر عطر و طعم و فد کشیدن بسیار عالی و ممتاز است. از طرفی این نوع برنج بعد از پخت دیگر مانند انواع برنج بی کیفیت سفت نمی شود و طعم و مزه خود را از دست نخواهد داد.

برنج زرد دم بسیار خوب قد می کشد و بسیار مناسب برای مجالس مهمانی های شما می باشد و مراسمی به یاد ماندنی برای شما ایجاد خواهد کرد.

خرید برنج زرد دم

خرید برنج زرد دم اعلا

برای خرید برنج دم زرد آستانه اشرفیه که یکی از بهرین و اعلا ترین برنج های تولید شده در شمال می باشد، دیگر نیاز به حضور شما در استان های شمالی نیست. شما می توانید در شهر خود به راحتی و اطمینان برنج مناسب خود را خریداری نمایید.

امروزه با پیشرفت جوامع و همچنین کمبود زمان دیگر مشتریان برنج نیاز به حضور در شهرهای شمالی را ندارند و می توانند به راحتی در شهر خود یک برنج اعلا را به صورت عمده و یا جزئی خریداری نمایند.

آیا می دانید باید چگونه یک برنج خوب خریداری نمایید؟
آیا از معایب خرید های حضوری در شمال کشور آشنا هستید؟

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *