برنج

نماینده فروش انواع برنج شمال ایران خرید مستقیم

برنج شمال ایران

فروش برنج شمال ایران در نمایندگی برنج شمال. ما در این نمایندگی برنج شمال ایران, قادر به تامین انواع برنج شمال با کیفیت و ممتاز اعم از اقسام معروفی چون طارم, هاشمی و یا هر نوع برنجی که شما مصرف کننده محترم مدنظرتان است را در دستور کار خود قرار داده ایم. با ما ارتباط برقرار کنید.

برنج شمال ایران

 برنج شمال ایران

برنجی که همه ما آن را می شناسیم و از کیفیت آن با خبریم.

برنج شمال ایران برنج با کیفیتی است که در مزارع سر سبز شمال ایران کشت می شود.
این برنج دارای خصوصیاتی است که آنرا از سایر برنج هایی که در دنیا کشت می شود متمایز می سازد.
موقعیت جغرافیایی استان های شمالی ایران به دلیل دارا بودن باران های موسمی متنوع و ذخیره آب کافی و همچنین زمین های حاصلخیز برای کشت انواع محصولات کشاورزی به قطب تولید انواع محصولات کشاورزی در ایران تبدیل شده است در این بین برنج محصولی است که از دیرباز در مازندران, گیلان و گلستان کشت می شده است. برنج در مناطق گرم و مرطوب و باتلاقی رشد بسیار خوبی دارد که شهر های شمالی کشور این خصوصیات را دارا می باشند.

اما چرا برنج شمال بخریم و چرا برای خرید برنج, برنج شمال را به شما پیشنهاد می دهیم.

  1. برنج شمال به دلیل دارا بودن میزان نشاسته بیشتر نسبت به برنج های دیگر دارای کیفیت پخت بیشتری می باشد.
  2. موضوع دیگر تراریخته نبودن این برنج است به جز چند مورد برنج پرمحصول بقیه موارد برنج ایرانی تراریخته نمی باشند. این در حالی است که اکثر گونه های برنج خارجی دستکاری شده و تراریخته هستند.
  3. برنج شمال در طی سالیان زیادی توسط کشاورزان زحمتکش مناطق شمال با آزمون و خطا به شکل و کیفیت امروزی خود رسیده است.
  4. همواره برای کشاورزان منطقه شمال کیفیت برنج مورد اهمیت بوده و برنج های با کیفیت برای کشت در سال بعد انتخاب می شده و انتخاب گونه با کیفیت برای تخم سال بعد باعث ایجاد برنج با کیفیت به شکل امروز شده است.

برنج شمال ایران

ویژگی های برنج شمال ایران: 

شاید برای مصرف کننده برنج این شبهه پیش بیاید که برنج ایرانی دارای خصوصیات ظاهری به اندازه برنج خارجی نباشد. اما این طرز فکر اشتباهی است.
ما برنج ایرانی داریم که مانند انواع برنج خارجی نظیر برنج هندی قد می کشد. و خصوصیات ظاهری شبیه به آن را دارد و حتی از نظر ارزش غذایی و کیفیت پخت سر تر از برنج های خارجی است.
انواع برنج کشت دوم می توانند به اندازه برنج های خارجی قد بکشند و ظاهر بسیار خوبی بعد از پخت پیدا میکنند.
همچنین لازم به ذکر است چون از نوع برنج های ایرانی میباشند عطر وطعم عالی دارند در حالی که برنج خارجی آن عطر و طعم را نخواهد داشت.

برنج شمال ایران

دلایل ما برای خرید برنج شمال ایران

اصولا برنج شمال ایران دارای خواص بسیاری است اما چرا ما به این نتیجه رسیدیم که برنج ایرانی مصرف کنیم و دلایل ما برای خرید برنج شمال ایران چیست؟
همیشه در ذهن خریدار یک سری سوالاتی شکل می گیرد که باید به آنها جواب داده شود تا در نهایت یک محصول درست انتخاب شده و برای آن پول پرداخت شود.
این سوالات می تواند سوالاتی در زمینه هایی باشد که در نهایت به انتخاب یک محصول بیانجامد که شامل موارد زیر می باشند:

  • کیفیت: همیشه برای خرید یک محصول باید کیفیت آن مد نظر قرار گیرد. آیا محصولی که شما خریداری می کنید کیفیت قابل قبول را دارد یا خیر؟ بسیاری از خریداران به این نکته که برنج مصرفیشان با کیفیت باشد بسیار اهمیت می دهند. و حاضر اند برای کیفیت بیش تر پول بیشتر بپردازند.
  • قیمت: اما یک سری از مصرف کنندگان به قیمت اهمیت می دهند و قیمت محصول برای آنها بسیار اهمیت دارد اغلب مراکزی مثل رستوران ها و آشپز خانه ها و از این قبیل مراکز در این دسته قرار می گیرند.
  • دسترسی آسانبسیاری از افراد هم اهمیت می دهند که محصولی که می خواهند به دستشان در مدت زمان کوتاهی و به سادگی در اختیار شان قرار گیرد.
  • تضمین اصالت کالا از طرف فروشنده: برای هر خریدار اهمیت دارد که محصولی که می خرد اصل باشد و همه آنچه که از محصول انتظار دارد در آن محصولی که میخرد وجود داشته باشد. اصالت کالا از مواردی است که اهمیتش بسیار زیاد است و این موضوع با اهمیتی است که ما در مجموعه خودمان به این موضوع نسبت به سایر عوامل اهمیت بیش تری می دهیم و جزو اولویت های ما محصوب می شود.
    ما در مجموعه برنج باران اصالت کالایمان را تضمین می کنیم و مشتری می تواند در صورت راضی نبودن از کیفیت و اصالت, محصول خریداری شده را مرجوع کند.

برنج شمال ایران

خرید مستقیم از نماینده فروش برنج شمال 

از نظر مصرف کننده و خریدار برنج این موضوع اهمیت دارد که از نماینده فروش برنج یا هر محصول دیگر خرید انجام دهد و دوست دارد از کسی بخرد که بهترین محصول ممکن با کمترن قیمت و کیفیت ممتاز ارائه دهد.

خرید از نمایندگی فروش همیشه می تواند این مسائل را یکجا فراهم کند. لازم به ذکر است خرید مستقیم و بی واسطه محصول همیشه مزایایی دارد که در مقالات قبل به آن پرداخته شده و مهمترین آن کاهش هزینه ها می باشد.
ما در این مجموعه سعی کریدم که محصول را مستقیم به دست خود مصرف کننده برسانیم تا بتوانیم یک سری از هزینه های اضافی که به مشتری تحمیل می شود بکاهیم و قیمت تمام شده برنج را کاهش دهیم.

برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *