برنج

نماینده تجارت و فروش عمده برنج در شمال

فروش عمده برنج در شمال

فروش عمده برنج در شمال کشور خاصه در استان مازندران که بیشترین تولید برنج کشور در این استان انجام می شود و فروش عمده برنج در شمال در شهر های بابل, فریدونکنار, آمل, بابلسر و محمود آباد که قطب های تولید برنج شمال کشور هستند انجام می شود.

برنج شمال ایران و فرصت خرید و فروش و تجارت این محصول 

فروش عمده برنج در شمال

برنج یکی از محصولات محبوب بر سر سفره هر ایرانی محسوب می شود و یکی از مهمترین غلات و اقلام غذایی در جهان محسوب می شود.
هم اکنون ده ها هزار نوع برنج در جهان وجود دارد و بیش از نیمی از جمعیت جهان از برنج به عنوان غذای اصلی روزانه خود استفاده می کنند.
در دنیا سالانه ۷۴۱ میلیون تن برنج تولید می شود که از این مقدار ۲۹۰۰ هزار تن در ایران تولید می شود. چین و هند بزرگترین تولید کنندگان برنج در دنیا محسوب می شوند.

برنج شمال ایران کیفیت قابل ملاحظه ای نسبت به همتایان خود در کشور های دیگر دارد و این موضوع باعث رقابت آن با محصولات کشورهای دیگر شده است بازار برنج ایران در کشور چین که خود بزرگترین تولید کننده برنج در جهان محسوب می شود بسیار داغ است که این موضوع نشان می دهد کیفیت برنج ایرانی و شمالی برای آنها شناخته شده است.

برنج ایرانی خاصه برنج شمال از لحاظ کیفیت عطر و بو و پخت بسیار مناسب می باشد. شهر های شمالی استان مازندران و گیلان به دلیل موقعیت آب و هوایی و اقلیمی و درصد رطوبت بسیار بالا مناسب برای انواع کشت برنج را فراهم کرده است.
باران های پیاپی که یکی از ضروریات کشت برنج است در این استان ها یه وفور می بارد و این نعمت خداوند باعث سرسبز شدن شالیزارهای پر برکت شمال شده است.

کشاورزی در استان مازندران در سالهای گذشته با مشقات بسیار زیاد انجام می شده است به دلیل اینکه ماشین آلات کشاورزی مدرن امروزی وجود نداشته است و به همین دلیل مقدار تولید برنج به مقدار امروزی نبوده ولی با رشد و پیشرفت و گسترش ماشین آلات کشاورزی به حمدالله ما افزایش و رشد این محصول با کییفیت را در این سالهای اخیر داشته ایم و امید بر این است که صنعت کشاورزی هر روز بیشتر رونق گرفته و به اقتصاد شمال کشور و کشور عزیزمان کمک نماید.

فروش عمده برنج در شمال

فروش عمده برنج در شمال

فروش عمده برنج در شمال کشور باید از کسبه و فروشندگانی که سابقه چندین ساله در این امر دارند سپرده شود چرا که این افراد مورد اعتماد بوده و سالها امتحان خود را در این زمینه پس داده اند.
انواع محصولات برنج اعم از انواع برنج پر محصول و کیفی که بسیار شهرت دارند به صورت عمده در این مجموعه برای فروش آماده است.
متقاضیان از هر صنف که برای خرید عمده برنج شمال اقدام می کنند شامل ادارجات, بیمارستانها, موسسات دولتی, آشپز خانه ها, رستوران ها و … جهت خرید انواع برنج پرمحصول با قیمت مناسب و به قیمت عمده فروشی میتوانند با ما برای اطلاع از قیمت و خرید مطمئن در ارتباط باشند.

تفاوت قیمت برنج به صورت عمده و جزء

فروش عمده برنج در شمال

همیشه این مسئله برای همگان واضح و بدیهی است که هر محصول در واقع قیمت عمده آن با قیمت جزء بسیار متفاوت است که این مسئله باز تحت تاثیر مقدار سفارش مشتری محترم قرار می گیرد و بر اساس قیمت روز برنج محاسبه و به مشتری اعلام میشود. هزینه های حمل و نقل در خرید و فروش برنج اهمیت دارد که در مقدار عمده می توان ازین هزینه ها چشم پوشی کرد.

ارسال برنج عمده بسته به اندازه سفارش مشتری از باربری, نیسان, خاور و یا پست برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

اعطای نمایندگی برنج شمال

فروش عمده برنج در شمال

تجارت و فروش برنج می تواند صنعت پر سودی باشد که میتواند برای افرادیکه در شهر های مختلف کشور به عنوان کاری برای امرار معاش می گردند ایجاد نماید با شروع کار خرید و فروش برنج از منبع مطمئن و همکاری در این زمینه میتوانید اعتماد و اطمینان مصرف کننده های برنج در شهر خود را کسب کرده و کسب و کار خودتان را بسازید مجموعه باران آماده پاسخگویی سووالات شما در این زمینه و همکاری با شما جهت این امر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *