برنج

قیمت و توزیع بهترین برنج سفره شمال

برنج سفره شمال

برنج سفره شمال آنهم برنج اعلی و درجه یک شهر بابل و شهر های دیگر ساحلی مازندران که در شرایط آب و هوایی ویژه مازندران کشت می شود همراه با قیمت بسیار مناسب که بدون واسطه و به صورت سورت شده با بسته بندی های با کیفیت در مجموعه باران ارائه می شود کافی است برای اطلاعات بیش تر با ما تماس برقرار کنید.

برنج سفره شمال

بهترین برنج سفره شمال

بهترین برنج ها و انواع با کیفیت آن در منطقه شمال کشور کشت می شود از برنج های با کیفیت این مناطق می توان به انواع برنج طارم و هاشمی که در بین مصرف کنندگان برنج بسیار محبوب بوده و به علت کیفیت بی نظیر و عطر و طعم فوق العاده ای که دارند حتی صادرات این کالا به کشور های همسایه و کشورهای اروپایی انجام می شود.
برنج هایی مثل طارم و هاشمی که تقریبا از لحاظ کیفیت و عطر و بو در یک رنج و اندازه از نظر قد کشیدن هستند بسیار برنج های محبوبی بوده و بعد از پخت بسیار باب دندان و نرم و لذیذ هستند.
برنج هاشمی بسیار برنج یکدست و با ظاهر زیبا بعد از پخت می باشد که سفره شما را بسیار زیبا و خوش منظر خواهد کرد.
برنج طارم که معروف است به عطر و طعم بی نظیری که دارد و به گونه ای است که اگر برنج در یک خانه ای پخت شود خانه های اطراف هم بوی برنج در بر می گیرد.

برنج سفره شمال

اما مهمترین مزیت برنج سفره شمال چه می باشد؟

برنج شمال قیمت ارزان و کیفیت بالایی دارد.
برنج خارجی دارای قیمت بالایی می باشد و علت آن اینست که ما مجبوریم برنج خارجی را با ارز گران بخریم و در اختیار مصرف کننده قرار دهیم اما برنج ایرانی اصیل را خودمان با کیفیت بیشتر تولید می کنیم و برای این موضوع احتیاجی به کشورهای دیگر نداریم.

لازم به ذکر است که خرید برنج ایرانی که از لحاظ طعم و مزه و کیفیت بسیار بهتر از برنج هایی مثل برنج باسماتی خارجی می باشد.
برنج های خارجی اغلب بعد از سرد شدن نرمی خود را از دست می دهند اما برنج های ایرانی چنین خاصیتی ندارند.

برنج سفره شمال

برنج سفره شمال چه ویژگی هایی دارد

برای شناخت برنج شمال ابتدا باید دانست که برنج شمال بر چند نوع است.
برنج شمال در واقع بر دو نوع برنج سرد و گرم تقسیم بندی می شود.

برنج سرد در واقع برنجی است که در شهریور ماه برداشت می شود و برنج پرمحصول نامیده می شود این انواع برنج در واقع محصول بیشتری از انواع برنج گرم در هر هکتار می دهند. اما از لحاظ کیفیت پخت در درجه دوم نسبت به انواع برنج گرم دارند.

اما برنج سرد شامل این موارد است که بیشتر در واقع در شمال هم اکنون کشت می شود.

  1. برنج ندا
  2. برنج شیرودی
  3. برنج فجر

اقسام دیگری هم وجود دارند که کمتر کشت می شوند.

برنج سفره شمال

و اقسام دیگر برنج های گرم میباشد که در مرداد ماه برداشت می شوند و در واقع با زمان کمتری کشت و برداشت می شوند بعنی زودتر می رسند و وارد مرحله برداشت می شوندن.
این انواع برنج به کیفی بودن مشهورند چرا که بسیار خوب قد کشیده و عطر وطعم آنها مثال زدنی است.
انواع برنج طارم , هاشمی, و صدری شامل موارد دم سیاه, دم زرد, و … از این دسته اند.

این انواع برنج بعد از پخت و سرد شدن سفت و خشک نمی شوند و می توانید دومرتبه از آن استفاده کنید.
ما در مجموعه باران قادر هستیم انواع برنج سرد و گرم را برای شما تامین کنیم. فروشنده های برنج در استان های مختلف کشور اگر در زمینه برنج کار می کنند ما قادر هستیم برنج را به صورت عمده برای آنها تامین نماییم برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برنج سفره شمال

راحت ترین و مطمئن ترین روش خرید برنج سفره شمال 

برای خرید برنج در بستر اینترنت و آنلاین شما ممکن است به فروشنده محصول اطمینان کافی نداشته باشید.
این موضوع بسیار با اهمیت است که خرید را از یک تامین کننده مورد اعتماد داشته باشید.
اما چگونه می توان به یک فروشنده ای که حتی نمی بینید اعتماد کرد.

در گذشته به این صورت بود که هر کسی خرید های خود را به صورت حضوری انجام می داد و یا از فروشگاه های محلی خود انجام می داد با فروشنده های محصول برای خرید محصول مسافرت هایی برای تهیه عمده محصو ل برای مثال برنج داشته باشند اما این روش ها برای خرید محصول مزیت هایی داشت و معایبی, گذشته از آن ورود ویروس منحوس کرونا به کشورمان از طرف دیگر باعث شد که رفت آمد ها و خرید از فروشگاه ها محدود شود.
از طرفی دیگر مسافرت برای خرید و رفت و آمد ها برای خرید محصول سختی هایی برای خود دارد و مستلزم وقت و هزینه است. پس این موضوعات باعث ایجاد کسب و کارهایی در غالب اینترنت و سایت ایجاد کرده است.
برای همین موضوعات بسیاری از افراد خرید های خود را به راحتی درغالب اینترنت و سایتهای متنوع و با حق انتخاب از فروشندگان متنوعی که در سراسر کشور وجود دارد انجام میدهند.
خرید اینترنتی محصولات ما که ما با تضمین کیفیت و به شرط در اختیار شما قرار خواهیم داد و بر سر قول خودمان هستیم بسیار برای مصرف کننده از نظر قیمت و کیفیت به صرفه می باشد.
لازم به ذکر است که ما محصولاتمان را به صورت بی واسطه و مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانیم  برنج های ما بدون هر گونه نا خالصی می باشد.

برای تماس با ما می توانید از طریق شماره سایت ما اقدام فرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *