برنج

قیمت برنج ۵ کیلویی شمال

قیمت برنج 5 کیلویی

قیمت برنج ۵ کیلویی شمال قیمتی نیست که به عنوان یک سوغاتی خیلی خوب از سرزمین سر سبز شمال خیلی گران محسوب شود.
برنج شمال می تواند یک سوغاتی عالی برای دوستانتان که برای شما ارزشی زیادی دارند به شمار رود.
بنابراین پیشنهاد ما تهیه برنج عطری ۵ کیلویی عالی برای دوستان عزیز به عنوان سوغاتی میباشد.

قیمت برنج 5 کیلویی

برنج شیرودی ۵ کیلویی

برنج شیرودی یکی دیگر از انواع برنج ایرانی است که ظاهری شبیه به برنج طارم هاشمی دارد.اما این نوع برنج به دلیل اینکه میزان بهره وری بالایی دارد ، در مقایسه با برنج هاشمی قیمت پایین تری دارد.

برنج شیرودی قیمت مناسبی دارد و کیفیت پخت آن نسبت به قیمتش در حد مطلوبی است و به همین جهت  مناسب ترین نوع برنج برای مصارف زیاد است.

با توجه به اینکه دانه های برنج شیرودی شبیه برنج طارم است،برخی از افراد این نوع برنج را با نام برنج با کیفیت طارم هاشمی با قیمتی غیر واقعی به فروش میرسانند.توجه داشته باشید که برنج شیرودی در مقایسه با برنج طارم عطر و بوی پایین تری دارد.

امروزه بیشتر افراد به دلیل مشکلات اقتصادی،توانایی خرید برنج طارم و سایر برنج های ایرانی با قیمت بالا را ندارند،به همین دلیل به سراغ برنج های بی کیفیت و ارزان خارجی میروند.ما به شما پیشنهاد میکنیم بجای خرید برنج هندی و پاکستانی ،از برنج شیرودی که از نظر کیفیت و ارزش غذایی خیلی فراتر از برنج خارجی است ، استفاده کنید.

قیمت برنج 5 کیلویی

برنج طارم ۵ کیلویی

خرید برنج طارم ۵ کیلویی محلی درجه یک

یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی در شمال برنج محسوب می شود که از لحاظ عطر و طعم در کشورهای خاورمیانه زبان زد می باشد. امروزه برنج ایرانی یکی از عالی ترین برنج هایی است که در کل دنیا پیدا می شود. دانشمندان بر این باورند که از قدیمی ترین غلات، برنج عمری در حدود پنج هزار سال دارد و اصلی ترین کشورهای تولید کننده برنج مردمان جنوب و شرق آسیا به شمار می روند. برنج سفید به ویژه برنج طارم درجه یک محلی از پراستفاده ترین برنج ها در داخل کشور به حساب می آید. برنج طارم درجه یک محلی محصول شالیزارهای استان مازندران و منطقه های فریدونکنار و آمل است. برنج طارم برخلاف برنج های خارجی که فقط قد می کشند و حاوی عطر و طعم خاصی نیستند، خوش طعم و خوش پخت می باشد. برنج طارم یکی از برنج هایی است که در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت برنج 5 کیلویی

قیمت برنج طارم محلی درجه یک

از آنجایی که قیمت انواع برنج های ایرانی به دلایل متعددی همچون نوع برنج، تازه بودن و یا قدیمی بودن ، کیفیت، مرغوبیت، بوجاری و یا نیم دانه بودن آن ارتباط دارد. برنج طارم محلی درجه یک براساس کیفیت آن جزء برنج های گران قیمت محسوب می شود.
برنج طارم در فروشگاه اوناتس به صورت یک دست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی اوناتس برنج طارم محلی درجه یک را در کیسه های ۱۰ کیلویی و کیسه های ۵ کیلویی، به صورت عمده و جزئی  به فروش می رساند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *