برنج

قیمت برنج کشت دوم بینام پارساله

قیمت برنج کشت دوم بینام، لپه ریز آذرشهر و سایر ارقام برنج که کشاورزان منطقه شمال دوباره کشت میشوند مقاله زیر نمایش داده شده و انواع با کیفیت برنج کشت دوم با قیمت عمده و با کیفیت عالی قابل عرضه می باشد.

انواع برنج کشت دوم

کشت دوم بینام

کشت دوم امراللهی

کشت دوم هاشمی

هر کدام از این انواع برنج و لپه فله امروز ویژگی های مخصوص به خود را دارد که اجمالا توضیح میدهیم:

قیمت برنج کشت دوم کشت دوم بینام:

برنج بینام برنجی اصلاح ژنتیک شده می باشد که که برنج کشت اول آن قیمت  پایین تری نسبت به انواع طارم دارد و علت آن اصلاح ژنتیک است. اما برنج کشت دوم این رقم بسیار عالی و پر طرفدار است و قیمت بالایی دارد و تقریبا بالا ترین قیمت را در میان انواع برنج کشت دوم دارد.

از دیگر ویژگی های این نوع برنج اینست که چون در برابر سرما مقاوم است برای کشت دوم بسیار مناسب است و زودرس تر نسبت به هاشمی و طارم می باشد.

برنج بینام دارای دانه هایی با ظاهر گرد و متورم است و برنج پارساله کشت دوم آن فوقالعده خوب ری میکند و قد میکشد و عطر و طعم خیلی خوبی میدهد.قیمت برنج کشت دوم

کشت دوم امراللهی

برنج امراللهی از انواع برنج پر محصول میباشد ودلیل استفاده از این نوع برنج برای کشت دوم از طرف کشاورزان مقاومت این محصول نسبت به سرما و زودرس بودن است.

برنج امر اللهی خصوصیات ظاهری شبیه برنج بینام دارد و داری عطر وطعم عالی میباشد و خوب قد میکشد و پختی شبیه برنج طارم دارد. خصوصیت دانه های این برنج تورم و گرد شدن آن بعد از پخت می باشد.قیمت برنج کشت دوم

کشت دوم هاشمی

برنج هاشمی از انواع با کیفیت برنج محسوب شده و همچنین کشت دوم این برنج بسیار مرغوب هم تولید میشود که کیفیت عالی دارد و قیمت آن نسبت به کشت یک بالتر میباشد.

قیمت برنج کشت دومقیمت برنج کشت دوم

قیمت انواع برنج کشت دوم که اشاره کردیم به شرح زیر میباشد:

برنج هاشمی کشت دوم ۳۴۰۰۰ تومان

برنج بینام کشت دوم ۳۵۰۰۰ تومان

برنج امراللهی کشت دوم۳۵۰۰۰   تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *