برنج

قیمت برنج هاشمی بیست و هفت هزار تومان برای فروش

برنج هاشمی تومان

قیمت برنج هاشمی به تومان که یک برنج خوب و درجه یک شمال محسوب می شود بستگی به نوع آن دارد که سورت شده باشد دو الکه بوجار صفر و یا اینکه هیچ کدام از اینها نباشد. برنج هاشمی با کیفیت و عالی با خصوصیات ممتاز در این مجموعه به فروش می رسد سفارش شما به صورت تناژ پذیرفته می شود.

برنج هاشمی تومان

عوامل موثر بر قیمت برنج هاشمی

برنج هاشمی تومان

قیمت برنج یکی از موضوعات عمده در رابطه با تجارت و خرید و فروش برنج می باشد عوامل بسیاری در قیمت برنج هاشمی به تومان و غیره موثرند که عمده آنها مربوط به کیفیت و نوع آماده سازی آنها می باشد برای مثال می توان از عوامل زیر نام برد که در قیمت پایانی برنج موثرند:

  1. بوجار برنج بستگی دارد که برنج چند بار الک شده باشد یک الک و دو الک معمولا برنج الک شده تا ۵ درصد خرد دارد اگر بوجار صفر درصد باشد قدری بیشتر روی قیمت موثر است.
  2. سورتینگ شدن آیتم دیگری است که بر قیمت برنج موثر است.
  3. کیفیت خود برنج بر روی قیمت آن بسیار موثر است.
  4. بسته بندی و کیسه برنج نیز بر قیمت تاثیر دارد کیسه ۵ کیلویی, ۱۰ کیلویی, ۲۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی که هر کدام بسته به نوع سفارش مشتری دارد.
  5. در فروش های عمده هزینه حمل ونقل به مقصد در قیمت تمام شده موثر است

تمامی این مسائل در فاکتور فروش به صورت ریز آورده می شود تا جای هیچ شک و شبهه باقی نماند.

قیمت برنج هاشمی تومان

برنج هاشمی تومان

برنج هاشمی در بازار ممکن است به قیمت های متفاوتی دیده شود اما نه اینکه قیمت های فروشندگان مختلف متفاوت باشد بلکه عواملی وجود دارند که این قیمت ها را تعیین می کنند برای مثال میزان سفارش مشتری در قیمت موثر است چرا که هر چه سفارش بیشتر باشد برای فروشنده مقرون به صرفه تر می باشد.

سفارشات خرده فروشی معمولا با قیمت بالاتری انجام می شود.
نوع برنج و اینکه خالص و یکدست باشد دانه های سیاه و بد رنگ و خراب نداشته باشد هم مهم است.

در نهایت قیمت خام برنج هاشمی به صورت عمده  بوجار نکرده و الک نشده ۲۷۰۰۰ تومان می باشد که که هزینه بوجار اگر یک الک باشد ۱۰۰۰ تومان و اگر دو الک باشد ۱۸۰۰ تومان اضافه می شود کیسه های نخی و پلاستیکی هم قیمت های خودشان را دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *