برنج

قیمت برنج نیم دانه هاشمی مازندران + فروش استثنایی

فروشگاه اینترنتی برنج

قیمت برنج نیم دانه هاشمی در مجموعه باران ۱۲۰۰۰ تومان می باشد و با توجه به کیفیت این نوع برنج که از لحاظ خصوصیات طعم و عطر و بو مانند برنج هاشمی است. برنج نیم دانه هاشمی را میتوانید در مجموعه باران با قیمت استثنایی و عمده دریافت کنید. و برای انواع مصارف از آن استفاده نمایید.قیمت برنج نیم دانه هاشمی

برنج نیم دانه هاشمی

برنج نیم دانه اصولا از شکسته و خرد شدن دانه های کامل برنج تنظیم بازار در جریان شالیکوبی و مرحله سفید کردن برنج حاصل می شود.
برنج نیم دانه هاشمی از لحاظ اندازه دانه و خصوصیات ظاهری نسبت به برنج کامل کوچکتر و خرد شده است. ولی همان طعم و عطر و بوی برنج هاشمی را در خود دارد.
برخی رستوران ها و مراکز تهیه غذا از برنج نیم دانه هاشمی برای خوش عطر کردن برنج خود استفاده می نمایند.قیمت برنج نیم دانه هاشمی

قیمت برنج نیم دانه هاشمی

برنج نیم دانه دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به برنج کامل در انواع مختلف برنج دارا می باشد. با توجه به اینکه برخی اقلام برنج ایرانی از قبیل برنج هاشمی و طارم دارای قیمت بالایی می باشند و برخی افراد قدرت خرید این ارقم را شاید نداشته باشند, به هر ترتیب برنج نیم دانه برای این افراد گزینه مناسبی می باشد چرا که دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی می باشد.

برنج نیم دانه هاشمی استفاده های متعددی دارد و می توان از آن در غذا های مختلف مانند آش, سوپ, مصارف آرد برنج و غیره استفاده نمود.

برخی محصولات دیگر برنج نیم دانه که در این فروشگاه قابل عرضه می باشد:قیمت برنج نیم دانه هاشمی

برخی دیگر از محصولاتی که در این فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب ارائه می شوند عبارتند از:

برنج نیم دانه مربوط به برنج هاشمی, طارم, صدری, و غیره که به عنوان ارقام با کیفیت شناخته می شوند دارای کیفیت خوبی برای استفاده می باشند.
متاسفانه برخی افراد سود جو سعی در قاطی کردن این ارقام با انواع نیم دانه برنج پرمحصول دارند که باعث کیفیت پایین آنها می شود. و باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشت.

برای خرید برنج تهران لطفا فرم پایین صفحه را پر کنید یا تماس بگیرید.

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *