برنج

قیمت برنج فجر عمده در بازار امروز


قیمت برنج فجر در بازار را میتوانید از صفحه اینستاگرام  ما  و شما می توانید برنج فجر با کیفیت را با تضمین از فروشگاه اینترنتی باران به صورت عمده خریداری کنید. برنج فجر دارای پخت خوبی نسبت به سایر ارقام پر محصول می باشد.قیمت برنج فجر

قیمت برنج‌ فجر

قیمت برنج فجر عمده در فروشگاه اینترنتی باران با قیمت ۲۴۵۰۰ به فروش میرسد. برنج فجر در مقایسه با انواع برنج طارم دارای عطر و بوی قوی نمیباشد.

اما به خوبی قد می کشد و طعم خوبی دارد و از لحاظ ظاهر بسیار شبیه دانه های برنج طارم است. این برنج دانه هایی با ظاهر شیشه ای و شکل خنجر مانند دارد و پخت خوبی دارد و بعد از پخت سفت نمیشود و برای مصارف رستوران ها بسیار مقرون به صرفه و عالی میباشد.

از طرفی برای افرادی که به دنبال یک‌ برنج‌ایرانی ‌با کیفیت‌ با قیمت ارزان هستند گزینه مناسبی است.قیمت برنج فجر

برنج فجر عمده

برنج فجر دارای خصوصیات شبیه به برنج طارم است. فلسفه پیدایش برنج فجر اینگونه شد که موسسه تحقیقات بیشتر جهت گیری به سمت افزایش کمیت برنج داشتند و به کیفیت  برنج  توجهی نمیشد که نتیجه آن انواع برنج پر محصول که از نظر عطر و طعم ضعیف بودند ایجاد شد. و نیاز به یک برنج پر محصول با کیفیت و با عطر و بو احساس میشد و نتیجتا برنج فجر با خصوصیات ظاهری، پخت و قد کشیدن شبیه برنج طارم و با عطری ضعیف تر از طارم ایجاد شد.

در نهایت برنج فجر که دارای عطر و بو شبیه طارم ولی در مقیاس بسیار کم بود تولید شد که مناسب برای استفاده عمده و کیفیت قابل قیول و قابل استقاده برای رستوران ها و غذا خوری ها می باشد.قیمت برنج فجر

قیمت برنج فجر عمده

برنج فجر به دلیل کیفیت عطر و طعم و پخت نسبتا خوب جزو برنج های میان رده محسوب میشود و قیمت پایین تری نسبت به انواع با کیفیت طارم دارد قسمت عمده برنج فجر در فروشگاه باران ۲۴۵۰۰ تومان می باشد.

خرید عمده برنج فجر و که دارای کیفیت نسبتا خوب در رقابت با برنج های طارم و هاشمی است بسیار مناسب مراسمات و رستوران ها پ آشپز خانه ها می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “قیمت برنج فجر عمده در بازار امروز

  1. ناشناس گفت:

    ۰۹۱۴۳۰۰۸۹۲۳برنج فجر خریدارم

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر با شماره ۰۹۱۱۲۸۷۳۱۲۹ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *