برنج

قیمت برنج فجر اعلی و ممتاز امروز در بازار

فروش عمده برنج ایرانی

قیمت برنج فجر اعلا در فروشگاه اینترنتی باران قیمت خوب و استثنایی فقط ۲۴۵۰۰ تومان برای برنج با کیفیت عالی و مناسب جهت تهیه غذای رستوران و مراسمات جهت خرید و مشاوره قیمت و انتخاب محصول میتوانید تماس بگیرید.قیمت برنج فجر اعلا

آنچه در اینجا میخوانید!

برنج فجر اعلی

برنج فجر در ردیف برنج های پرمحصول است و با اصلاحات ژنتیکی توسط موسسه تحقیقات کشاورزی برای افزایش میزان محصول برنج کشف شد.

برای مدتی موسسه تحقیقات در پی افزایش کمیت تولید محصول برنج بودند و به کیفیت آن توجه چندانی نداشتند که نتیجتا انواع برنج پر محصول  را به کشاورزان معرفی کردند وای به دلیل نداشتن عطر و بو و پخت ضعیف این محصولات و خوش خوراک نبودنشان خیلی از طرف کشاورزان و مصرف کنندگان استقبال نشد و نیاز هر چه بیش تر به یک برنج پر محصول با کیفیت احساس شد در نتیجه برنج فجر که از لحاظ کیفیت مقداری به انواع برنج طارم از لحاظ عطر در اندازه و مقدار کم شبیه بوده وبعد از پخت سفت نمیشود.قیمت برنج فجر اعلا

برنج طارم فجر

برنج فجر خصوصیات ویژه ای دارد که حتی بعضی از افراد به نام طارم فجر می خوانند شاید علت این نام گذاری خصوصیات ویژه برنج فجر اعلی باشد که آنرا قدری شبیه برنج طارم میکند که شامل موارد زیر می باشد:

  • خوب قد میکشد و ری میکند
  • بعد از پخت خشک نمیشود و نرم و خوش خوراک میماند
  • عطر و بو دارد ولی نه در حد برنج طارم در مقیاس خیلی کمتر
  • خوش طعم  و خوش خوراک است.قیمت برنج فجر اعلا

قیمت برنج فجر اعلا

قیمت برنج فجر اعلا چون در رده انواع برنج پر محصول قرار میگیرد پایین تر بوده و قیمت مناسبی نسبت به انواع طارم دارد وای نسبت به انواع پرمحصول قیمت آن مقداری بالتر می باشد و دلیل آن واضح است چون طرفداران بیشتری را انتظار میرود داشته باشد.

در مجموع برنج فجر با کیفیت به نسبت خوب  یک برنج  با مصارف خاص خودش می باشد . و در مصارف رستوران و غیره قابل استفاده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

قیمت برنج فجر اعلا با توجه به کیفیت و قد کشیدن آن به نظر میرسد حتی پایین تر از انواع برنج خارجی است  و می تواند جایگزین انواع خارجی باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *