برنج

فروش و عرضه مستقیم انواع برنج چمپا شمال

برنج چمپا شمال

برنج چمپا شمال در انواع مختلف و بسته بندی های شیک و با قیمتی ارزان و بی واسطه برای مشتری عمده قابل ارسال به سراسر کشور می باشد. برنج با کیفیت و مورد تایید افراد سخت پسند که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و برای انواع مصارف قابل استفاذه است.

برنج چمپا شمال

برنج چمپا از کجا آمده است؟

برنج چمپا شمال

برنج چمپا در اصل مربوط به مناطق جنوبی ایران می باشد برنج چمپا علاوه بر شمال امروزه در شهر های جنوبی از قبیل خوزستان, فارس, لرستان و … کشت می شود این برنج دارای دانه های با کیفیت و با عطر وبوی فوق العاده عالی می باشد.
برنج چمپا که ممکن است با نام برنج عنبر بو نیز نامیده شود در شرایط آب و هوایی مختلف کشور قابل کشت می باشد و همچنین این برنج در مناطق شمال کشور نیز کشت می شود.
البته لازم به ذکر است که این برنج در مناطق شمال کشور دارای کیفیت خیلی بهتری می باشد.
گفتنی است که علت این که این برنج شاید زیاد در مناطق شمالی کشور شناخته شده نباشد این باشد که انواع متنوع برنج دیگر که در شمال کشت می شود و آنها هم از لحاظ کیفیت نمونه هستند. لذا ممکن است توجه کمتری به این نوع برنج شود.
اما در مناطق جنوبی کشور برنج هایی نظیر طارم و هاشمی که در هر شرایط آب و هوایی کشت نمی شوند و نیاز به آب و هو ایی معتدل مثل شمال با رطوبت کافی نیاز است.برنج چمپا شمال

 

خصوصیات غذایی و ویتامین های موجود در برنج چمپا از چه نوعی میباشد.

برنج چمپا در مناطق شمال کشور با استفاده از بهترین ماشین آلات کشاورزی مدرن کاشت و برداشت می شود در بهترین مزارع از نظر غنی بودن و حاصل خیزی که برنجی با خواص عالی از نظر انواع ویتامین ها از قبیل: ویتامین A , ویتامین C, ویتامین D , ویتامین E, و مواد معدنی از قبیل فیبر, نشاسته, ید, روی, آهن, منگنز, منیزیم, و … می باشد که بسیار برای افراد سالمند, کودکان و زنان باردار مناسب می باشد.

برنج چمپا شمال

برنج چمپا شمال

برنج چمپا شمال در واقع همان برنج چمپا است که در استان های جنوبی کشور کشت می شود که عطر و بوی فوق العاده عالی دارد. این برنج دانه هایی با ظاهر چاق و عریض تر نسبت به سایر برنج ها داشته بسیار خوب قد می کشد و از نظر عطر و طعم بسیار دلپذیر است.

در مرکز خرید برنج اینترنتی در همین سایت شما می توانید انواع برنج چمپا از قبیل: برنج سیاه, نازک, خمیده, شاهک و برنج رسمی را خریداری کرده و از قیمت و کیفیت این انواع برنج لذت ببرید.
در این فروشگاه انواع برنج به قیمت نازل و با کیفیت بالا به صورت بی واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده قابل خرید است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *