برنج

فروش فوق العاده برنج تازه شمال به صورت عمده

برنج تازه شمال

برنج تازه شمال به صورت سورت شده و بوجار شده در کیسه های ۱۰ کیلویی از جنس پارچه متقال با کیفیت و با قیمت مناسب. اگر به دنبال برنج تازه و عطری می گردید و تازه بوده برنج برای شمال اهمیت دارد با ما ارتباط برقرار کنید. انواع برنج تازه شمال در فروشگاه باران با قیمت مناسب قابل عرضه می باشد.

برنج تازه شمال

برنج تازه شمال

برنج تازه شمال قاعدتا چون فصل برداشت آن مرداد ماه می باشد در اوایل فصل پاییز ما برنج تازه شمال را خواهیم داشت.

البته لازم به ذکر است که برنج های پر محصول در فصل شهریور برداشت می شوند و برنج تازه پر محصول از قبیل شیرودی, ندا و فجر را در ماه شهریور باید جستجو کرد.
همچنین دانستی است که برنج کشت دوم هم در اواخر آبان ماه برداشت می شود برنج تازه کشت دوم بعد آبان می توانید پیدا کنید.
البته گفتنی است که برنج تا سه ماه بعد از برداشت خاصیت برنج نو را داشته و برنج تازه خوانده می شود. پس هر کدام از برنج هایی که ذکر شد تا سه ماه برنج تازه می باشند.

برنج محصولی است که هم در حالت تازه و هم غیر تازه در صورت نداشتن رطوبت و مشکلاتی ازین دست بسیار عالی و قابل مصرف است حتی برخی ارقام برنج مثل کشت دو هر چقدر هم بماند با کیفیت تر می شود و پخت بهتری می دهد.

اکثرا کشاورزان قدیمی منطقه معمولا برنج پارساله را برای پخت انتخاب می کنند. چرا که پلوی بهتری می دهد
معمولا برنجی که می ماند و زمان بر آن می گذرد. رطوبت آن از دست می رود و این موضوع باعث می شود برنج بهتر قد می کشد و بیشتر ری می کند.
اما برنج تازه نیز خصوصیات خاص خود را دارد. برنج تازه از عطر وبوی بهتری برخوردار است و طعم تازگی هر غذایی بسیار برای مصرف کننده لذت بخش می باشد.
فقط تنها مشکلی که برنج تازه ممکن است داشته باشد پخت آن است که قدری مشکل تر از برنج قدیمی پارساله است و باید حتما در پخت آن دقت شود و ممکن است خوب در نیاید.
لازم به ذکر است که با چند بار پختن برنج تازه دست آشپز می آید که به چه صورت باید این کار را انجام دهد و مشکل حل خواهد شد.

برنج تازه شمال

نحوه طبخ برنج تازه شمال

پخت برنج تازه شمال با برنج کهنه فرق هایی دارد که باید حتما مد نظر قرار گیرد.

اشتباه رایجی که برای پخت برنج تازه خیساندن برنج تازه برای مدت زیاد می باشد. برنج تازه رطوبت خود را دارد و هنوز رطوبت خود را از دست نداده است و هنوز رطوبت در آن وجود دارد و خیساندن آن به مدت طولانی باعث می شود که برنج حالت شفته به خود بگیرد.
لذا در نظر داشته باشید برنج تازه بیش تر از مقدار ۱۵ دقیقه بیشتر خیسانده نشود.

برای آبکش کردن برنج تازه بهترین حالت اینست که برنج تازه را بگذارید که به جوش بیاید در حالتی که هنوز برنج حالت خامی دارد و نیم پز می باشد آبکش کرده و بگذارید بدون دم کنی دم بکشد تا زمانی که بخار از آن خارج می شود بعد درب قابلمه را برداشته اجازه دهید بخار خارج شده سپس دم کنی را بگذارید و با شعله کم اجازه دهید برنج به خوبی دم بکشد.

برنج تازه شمال

طریقه نگهداری برنج تازه 

برنج تازه به دلیل داشتن رطوبت بیشتر می تواند تحت تاثیر آفت های برنج قرار گیرد و ممکن است شپشک زده و یا فاسد شود.
برای جلوگیری از موضوع شپشک زدن برنج تازه می توان در داخل دانه های برنج از دانه های سیر (باید ماهیانه عوض شود) استفاده از برگ گردو همینطور می توان از میله گرد در بین دانه های برنج استفاده کرد.
لازم به ذکر است استفاده از قرص های شیمیایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و برای سلامتی بسیار مضر است.

برنج تازه شمال

 

فروش فوق العاده به صورت عمده برنج تازه

برنج تازه شمال در این فصل برنج کشت دوم  و انواع برنج پر محصول می باشد که در مجموعه باران یافت می شود و موجودی داریم برنج تازه شمال در ارقام کشت دوم در شمال بیشتر از نوع برنج بینام یا همان امراللهی می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. همینطور برنج هاشمی هم به صورت کشت دوم کشت می شود.
برنج های پر محصول هنوز جزو برنج های تازه به شمار می آیند چون برداشت در شهریور انجام می شود و هنوز طعم و رطوبت تازگی خود را دارا می باشند.
قیمت های مجموعه ما به دلیل نبودن واسطه و خرید مستقیم از کشاورز بسیار مناسب بوده و کاملا به صورت خالص می باشد چرا که ما برنج را مستقیم از کشاورز دریافت می کنیم و به دست مصرف کننده می رسانیم.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *