برنج

فروش برنج گیلان برنج هاشمی معطر

فروش برنج گیلان

فروش برنج گیلان, فروشگاه برنج ایران, فروش برنج شیرودی مازندران, خرید برنج طارم شمال, قیمت برنج هاشمی امروز, فروشگاه برنج ارگانیک, قیمت برنج وارداتی, انواع و قیمت برنج ایرانی, خرید برنج ایرانی, فروشگاه برنج در شمال, فروشگاه برنج مازندران, فروش برنج صادراتی, فروش برنج عمده ایرانی,خرید برنج ندا

فروش برنج گیلان

فروش برنج گیلان

قیمت روز برنج هاشمی درجه یک هر کیلو :

۲۷۰۰۰ تومان

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

فروش برنج گیلان

برنج هاشمی ممتاز گیلان

دارای ساقه بلندی است و به همین دلیل تنها در زمین های مرغوب قابل کاشت و پرورش می باشد. زمین مورداستفاده جهت کشت برنج هاشمی گیلان باید دارای مواد مغذی  و آلی بالایی باشد؛ در صورتی که توانایی شالیزار در حدی نباشد که بتواند تغذیه مناسبی برای برنج داشته باشد،برنج بازار به مشکل برخورده و ساقه های آن روی زمین می افتد و برنج با کیفیتی بدست نمی آید.
شالیزارهای مناسب کاشت برنج هاشمی ممتاز گیلان در دلتای سفیدرود در استان گیلان واقع می باشد.
همان منطقه ای که اولین بار توسط کشاورز محلی یوسف هاشمی ( روستای چارپارخانه بخش خمام شهرستان رشت ) کشف، توسعه و ترویج داده شد.
برنج هاشمی ممتاز گیلان بهترین رقم برنج ایرانی می باشد که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.
این نوع برنج علاوه بر داشتن قد مناسب از عطر و طعم مناسبی نیز برخوردار است.
برنج هاشمی ممتاز گیلان  با وجود قیمت بالاتر نسبت به سایر ارقام برنج ایرانی مورد اقبال عموم مشتریان قرار گرفته است. علت این امر را می توان کیفیت مطلوب و عطر و طعم مطبوع این نوع در مقایسه با سایر گونه های برنج ایرانی دانست.

فروش برنج گیلان

قیمت برنج هاشمی لنگرود

قیمت برنج هاشمی لنگرود علارقم کیفیت یکسانی که برنج فجر این منطقه با برنج هاشمی سایر نقاط مشهور استان گیلان دارد بالاتر از محصول سایر مناطق است.
تنها دلیلی که سبب این موضوع شده، این است که شهر لنگرود مقصد گردشگران زیادی است و به همین سبب برنج و سایر سوغات استان گیلان در این شهر راحت تر فروش می رود.
این سهولت فروش و فراوانی مشتری سبب شده برنج هاشمی لنگرود مشهور شود و گران فروخته شود.

فروش برنج گیلان

قیمت برنج هاشمی فوق اعلاء

قیمت برنج هاشمی فوق اعلاء که در گیلان کشت و تولید می شود در بازار های همین استان مشخص می شود و هر یک از تجار یا تولید کنندگان با سلیقه خودشان برنج هاشمی را بسته بندی می کنند.
معمولا برنج هاشمی گیلان را با گونی هایی که در چاپ آن ها عباراتی مثل هاشمی آستانه اشرفیه و یا هاشمی ممتاز مجلسی دیده می شود در بازار مشاهده می کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *