برنج

فروش برنج طارم محلی برنج سنتی شمال با ارزانترین قیمت

فروش برنج طارم اعلی برنج سنتی شمال که از بهترین مزارع شمال کشور توسط بهترین کشاورزان منطقه شمال کشور کشت شده و مراحل شالیکوبی آن در دستگاه های مدرن و سورت شده بوسیله دستگاه های سورتینگ لیزری در بسته بندی های کیسه ای از جنس کنف با قیمت بسیار مقرون به صرفه برای مشتریان علاقه مند به برنج سنتی شمال ارائه می شود.

برنج سنتی شمال

برنج طارم سنتی شمال

برنج سنتی شمال

شالیزار های سرسبز شمال کشور همواره محصولات بی نظیر را که در دنیا نمونه هستند و برنج های با کیفیت که از نظر عطر وطعم ومزه نظیر آن را کمتر می شود در دنیا پیدا کرد حرف اول را زده و گوی سبقت را از رقیبان ربوده اند.

اما ذکر این نکته ضروری است که برنج وعده غذایی رایج کثر ما ایرانی ها و همینطور وعده رایج نیمی از جمعیت جهان می باشد و نود درصد از برنج تولید شده در دنیا مربوط به قاره آسیا می باشد.

با توجه به اینکه این ماده غذایی در سبد غذایی خانوار های ایرانی بسیار با اهمیت است و ارزش غذایی بالایی دارد باید توجه داشت که برنجی با کیفیت که همه ویژگی هایی که باید داشته باشد را داشته باشد

حال این ویژگی ها چه می تواند باشد؟

برای بسیار از افراد این نکته بسیار حائز اهمیت است که برنج علاوه بر کیفیت در خور و شایسته قیمت خوب و ارزانی داشته باشد.

برنج سنتی شمال علاوه بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد, قیمت آن نسبت به انواع برنج های دیگر در بازار بسیار مناسب می باشد.

انواع برنج سنتی شمال در ارقام مختلف برای مثال برنج طارم سنتی شمال, برنج هاشمی سنتی شمال, برنج فجر سنتی شمال, برنج شیرودی سنتی شمال همگی جزو محصولات بسیار حائز اهمیت می باشند که ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

برنج سنتی شمال چگونه کشت می شود

برنج سنتی شمال

کشت برنج سنتی شمال در اوایل بهار شروع می شود و در اواسط تابستان برداشت می شود.
ابتدا بذر برنج سنتی شمال در خزانه های سنتی کاشته می شود بعد از اینکه جوانه های برنج سر از خاک بیرون آوردند نشاها ی برنج کنده شده و در زمین کشاورزی کاشته شده و به مدت ۲ ماه آبیاری و نگه داری می شوند تا محصول برنج به عمل آید محصول برنج برداشت شده در بهترین شرایط شالیکوبی شده و مرحله سورتینگ را گذرانده تا برنجی یکدست و خوش قالب بوجود بیاید سپس در بسته بندی های شکیل برای مصرف کننده آماده و مهیا می شود.

جهت خرید برنج سنتی شمال با ما تماس بگیرید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *