برنج

فروش برنج شمال در فروشگاه برنج مشهد

فروشگاه برنج مشهد

فروش انواع برنج شمال در فروشگاه برنج مشهد و با ارائه قیمت مقرون به صرفه و پاسخ به این سوال که چگونه می توان در شهر مشهد در کنار فروش آجیل و خشکبار به فروش برنج با کیفیت شمال و بهره بردن از این محصول ایرانی در کنار محصولات دیگر که در این شهر فروش دارد بهره برد.

فروشگاه برنج مشهد

برنج شمال در مشهد

مشهد به عنوان یکی از شهرهای زیارتی همیشه مرکز خرید و فروش عمده انواع برنج ایرانی بوده است. مثلا بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فروش خشکبار به صورت هوشمندانه در کنار فروش انواع آجیل و خشکبار به فروش انواع برنج اصیل شمال و هم می پردازند.
ورود زائرین از شهرهای مختلف ایران به مشهد به ویژه ورود زائرین از کشورهای همسایه و عربی به مشهد منجر به رونق اقتصادی فروشگاه های مختلف مشهد شده است.
در کنار ورود زائرین از شهرها و کشورهای مختلف به مشهد، بسیاری از مشهدی ها طرفدار برنج شمال هستند.
کافی است به آمار فروش مراکز برنج در شمال رجوع کنید. نتیجه جالبی حاصل می گردد. آمار فروش مراکز فروش برنج شمال در مازندران نشان می دهد که درصد بالایی از مشتریان آنها از مشهد هستند.

فروشگاه برنج مشهد

قیمت برنج شمال در شهر مشهد

سوالی که اغلب برای مشتریان مشهدی و فروشگاه های خوار وبار فروشی در شهر بزرگ مشهد پیش می آید اینست که آیا می توان برنج شمال را در شهر مشهد عرضه کرد و از این طریق تجارت مو فقی داشت یا خیر؟

شهر مشهد با توجه به موقعیتی که دارد و زائرین زیادی که تقریبا در تمام ماه های سال برای زیارت حرم مقدس امام رضا (ع) مشرف می شوند, تبدیل به بازاری بزرگ تجاری برای انواع خشکبار و آجیل و سایر محصولات شده است.
از این نظر شکی در این نیست که برنج شمال هم در کنار سایر محصولات که در شهر مشهد عرضه می شود می تواند به راحتی به فروش برسد امل بحث بر سر اینست که آیا فروش برنج شمال در شهر مشهر صرفه اقتصادی برای فروشندگان در شهر مشهد خواهد داشت یا خیر؟

جواب اینست که قطعا می تواند امکان پذیر باشد چرا که آمار ها این مطلب را تایید می کنند و برنج شمال در شهر مشهد بسیار پر طرفدار است و زائرین در کنار خشکبار مرسوم این شهر مقداری برنج نیز برای مصرف سالانه خود تهیه می کنند.
قیمت برنج شمال در شهر مشهد با یک قاعده ای حساب می شود که قیمت آن خیلی با قیمت عرضه آن در شهر های شمالی تفاوت نخواهد داشت و تفاوت قیمت آن با احتساب موارد زیر محاسبه می شود:

  1. هزینه حمل ونقل (هزینه بارگیری از شمال و ارسال به شهر مشهد)
  2. هزینه پنهان (اجاره مغازه, آب, برق, گازو …)
  3. حاشیه سود (که بر اساس فروش عمده و جزئی متفاوت است.)

فروشگاه برنج مشهد

محاسبه نمونه ای از قیمت برنج شمال در مشهد

برای مثال اگر قیمت برنج ۱۵۰۰۰ هزار تومان باشد اگر هزینه حمل ونقل آن به شهر مشهد هر کیلودر بیاید ۳۰۰ تومان و هزینه پنهان در بیاید ۵۰ تومان به ازای هر کیلو و هرینه حاشیه سود در بیاید ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو می شود قیمت به عبارتی ۱۸۵۰ تومان برای هر کیلو برنج که مبلقی به نسبت قابل قبول می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *