برنج

فروش برنج شمال به صورت اینترنتی

برنج مرغوب شمال

برنج هاشمی، برنج بلند دانه و خوش پختی است که ابتدا در روستایی در استان گیلان کشف شد ؛ به دست پرتوان کشاورز خلاق و باهوش ای به نام یوسف هاشمی که در جشنواره ملی برنج شکرانه ایران نیز به صورت رسمی از وی تقدیر شده است. سپس به صورت گسترده تر در استان گیلان کاشته شد و پس از آن به استان های مازندران و گلستان نیز گسترش یافت. برنج هاشمی ، یکی از برنج هایی است که بیشترین سطح زیر کشت را در استان های شمالی دارا می باشد و به دلیل شکل و ساختار و پخت مناسبی که دارا می باشد، در بازار نیز طرف داران زیادی را دارا می باشد.

برنج شمال کم ترین قیمت

برنج طارم شمال

طارم از اسم یکی از منطقه هایی در استان زنجان گرفته شده است که این نوع برنج بیشتر در آنجا کشت می شود. اما امروزه در استان های مازندران و گیلان بسیار از این نوع برنج کاشت می شود. و از نظر کمی عملکرد پایینی دارند اما از نظر کیفیت می توان گفت از کیفیت بالایی برخوردار است. به زبانی ساده نوع طارم پر محصول نیستند ولی در عوض کیفیت بالایی دارند و همچنین عطر خاصی دارد.

فروش برنج طارم

برنج های شمال با کم ترین قیمت

قیمت برنج در شمال متغییر است چون مقدار زمین در شمال استان مازندران زیاد و به دلیل شرایط اب و هوا و کافی بودن اب کشاورزی رونق زیادی دارد و چون تولبدکننده مستقیم هستیم با کمترین قیمت با بالاترین کیفیت در خدمت شهرها دیگر هستیم

برنج شمال کم ترین قیمت

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *