برنج

فروش برنج با ارزانترین قیمت + حراج واقعی

فروش برنج ارزان قیمت

فروش برنج ارزان قیمت و تهیه آسان آن با مقدار زیاد وعمده از نیاز های مصرف کنندگان برنج میباشد بسیاری از فروشندگان برنج سعی دارند تا از طریق فروش برنج ارزان قیمت جذب مشتری کنند. ما در این مجموعه سعی میکنیم فروش برنج با ارزانترین قیمت را به شما ارائه کنیم.

فروش برنج ارزان قیمت

برنج فریدونکنار چه ویژگی هایی دارد؟ و عوامل موثر بر قیمت وفروش برنج ایرانی چیست؟

 

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت و فروش برنج ایرانی اثر گذرا است بحث و عرضه و تقاضا میباشد . در مرداد و شهریور که فصل برداشت برنج است و عرضه برنج ایرانی زیاد میشود قیمت کاهش پیدا میکند و در ایامی مثل شب عید که تقاضا برای برنج افزایش پیدا میکند قیمت برنج زیاد میشود .

هر چند امسال کشاورزان با توجه به تجربه ای که در سال ۹۷ داشتند تصمیم گرفته اند که برنج خود را در فصل برداشت نفروشند و همین باعث شده که قیمت برنج در فصل برداشت هم کاهش پیدا نکند و برنج ایرانی در همین چند هفته حدود ۲ الی ۳ هزار تومان افزایش داشته باشد .

فروش برنج ارزان قیمت

نوع و رقم برنج : 

شاید بتوان گفت به جز عامل عرضه و تقاضا مهمترین عامل موثر بر قیمت برنج نوع ان است . ارقام برنج ایرانی به دو دسته پر محسول و کم محصول تقسیم میشوندکه برنجهای کم محصول کیفیت بالاتری دارن و به واسطه اینکه در هر هکتار مقدار کمتری از انها به دست می اید قیمت بالاتری در مقابل برنجهای پر محصول دارند . برنجهای کم محصول نظیر صدری ، دم سیاه ، هاشمی و طارم قیمت های بالاتری نسبت به برنج های پر محصول مثل فجر ، ندا و شیرودی دارند .

همچنین در بین برنجهای کم محصول برنج دم سیاه را میتوان گرانترین برنج ایرانی نامید که معمولا ۴ الی ۵ هزار تومان از برنجهایی مثل طارم و هاشمی نیز گرانتر است این برنج همچنین یکی از بلند قدترین برنجهای ایرانیست .

در میان برنجهای پر محصول نیز برنج ندا جزء ارزانترین برنجها و برنج فجر به واسطه کیفیت خوبی که دارد جز بنجهای گران قیمت تر میباشد .

فروش برنج ارزان قیمت

 منطقه کشت محصول …

۲ شهر در شمال ایران هستند که برنج انها زبانزد است ، فریدونکنار و آستانه . یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت برنج منطقه ای است که برنج در آنجا کشت میشود . البته که این اختلاف قیمت برنج در بین مناطق مختلف فقط به خاطر معروفیت یکسری از مناطق نیست بلکه بخاطر آب هوا ، نوع خاک یک منطقه زاویه و میزان تابش آفتاب ، بذر یک برنج در دو منطقه مخلف برنجهای با کیفیت و متفاوتی میدهد .البته متاسفانه بسیاری از برنجهایی که به نام مناطق معروف در بازار فروخته میشود برای مناطق دیگری است که برای فروش بهتر و با قیمت بالاتر با نام شهرهای معروف تر فروخته میشوند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *