برنج

فروشگاه برنج سیاه, خواص و ارزش خرید

فروشگاه برنج سیاه, فروش برنج ارزان قیمت, خرید برنج آنلاین, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج با تخفیف, خرید برنج به صورت عمده, خرید برنج تعاونی, خرید برنج تناژ بالا, خرید برنج سفید ارگانیک, خرید برنج نیم دانه شمال, خرید برنج شیرودی, خرید برنج ندا,

فروشگاه برنج سیاه

فروشگاه برنج سیاه

برنج سیاه برنج بسیار مقوی و پر خاصیت می باشد برنج سیاه سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که ماده ضد سرطان می باشد. فروش این محصول در فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک رونق دارد و در فروشگاه های اینترتی برنج نیز وجود دارد شما می توانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی باران سفارش دهید و تهیه نمایید ما بهترین برنج با کیفیت ترین آنها را برای شما مهیا خواهیم کزد و از این نظر نگران این موضوع نباشید کافی است فرم مشاوره ما را پر نمایید و یا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت برنج موزد نظر شما برای شما مهیا خواهد شد.

فروشگاه برنج سیاه

برنج سیاه

همه ما می‌دانیم که از زمان بسیار قدیم برنج غذای عمده آسیا بوده است. اما زمانی که ما این را می‌گوئیم، بیشتر به برنج سفید که رایج‌تر است اشاره می‌کنیم. از طرف دیگر، برنج سیاه دارای یک داستان جالبتر در پشت خود است.
برنج سیاه در چین باستان، کالای ارزشمند با ارزش غذایی بالا بود به همین دلیل هر دانه‌ای از این محصول توسط سلطنت و اشراف چینی گرفته و استفاده شد و مصرف آن توسط مردم عادی ممنوع شد. بنابراین نام جایگزین آن «برنج ممنوعه» ساخته شد.

فروشگاه برنج سیاه

پیدایش برنج سیاه

اگر چه بخش های دیگر جهان برای سال های زیادی برنج سیاه مصرف کرده‌اند، اما ابتدا در سال ۱۹۹۵ به ایالات متحده معرفی شد. از آن به بعد، محبوبیت بیشتری به دست می‌آورد و در سوپرمارکت‌ها به طور گسترده‌ای در دسترس قرار می‌گیرد.
برنج سیاه نام برنجی است که متعلق به گونه Oryza sativa L. است. این گونه برنج در مناطق گرمسیری مانند چین، ژاپن، کره، میانمار و شمال شرق هند بهترین است. دو نوع عمده از برنج سیاه در بازار برنج سیاه اندونزی و برنج سیاه جاسمین تایلندی است.
ثابت شده است که میزان زیاد مصرف برنج سیاه در کشورهای آسیایی با میزان پایین سرطان و بیماریهای قلبی عروقی همراه است. این پدیده به محتوی آنتی اکسیدان بالا برنج سیاه داده شده است.
از آنجایی که سبوس برنج سیاه دارای رنگدانه است، عصاره‌ آن به عنوان یک عامل رنگ آمیزی طبیعی در غذاها مانند نان و نوشابه استفاده می شود.

فروشگاه برنج سیاه

خواص برنج سیاه

دانه کامل برنج سیاه دارای سبوس است که یک انبار از فیبر رژیمی است. از آنجایی که فیبر طول می کشد تا هضم شود، این اطمینان را می‌دهد که قند موجود در دانه به مدت طولانی جذب می شود و سطح قند خون طبیعی را حفظ می‌کند. بنابراین، مانع از افزایش سطح انسولین و جلوگیری از دیابت نوع ۲ می‌شود. در حقیقت، در یک تحقیق بر روی موش صحرایی، عصاره برنج سیاه تایلندی، عملکرد بسیار شبیه به متفورمین داروی دیابت را انجام داد و همچنین از عواقب دیابت جلوگیری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *