برنج

فروشگاه برنج, برنج هاشمی ناب شمال, شهر بابل

فروشگاه برنج هاشمی

فروشگاه برنج هاشمی در شهر بابل که مرکزیت فروش انواع برنج در این شهر را بر عهده دارد و فروش انواع برنج شمال از جمله برنج هاشمی را در بسته بندی های شیک ده کیلویی و بیست کیلویی برای شما مهیا کرده و ارسال بار به سراسر کشور را انجام خواهد داد. سفارشات جزئی و عمده پذیرفته می شود. همچنین اعطای نمایندگی در شهر های مختلف کشور پذیرفته خواهد شد.

فروشگاه برنج هاشمی

برنج هاشمی چیست و از کجا آمده است؟ 

برنج هاشمی برنجی است که اولین بار توسط آقای یوسف هاشمی در مزرعه شخصی ایشان کشف شد و جریان از این قرار بوده که ایشان متوجه می شوند یک سری از ساقه های برنج بینام که کشت کرده بودند نسبت به بقیه بلند تر و همچنین باریک تر می باشد. ایشان این ساقه های برنج را با احتیاط خودشان در فصل برداشت درو کرده و در سال بعد در خزانه جدا گانه ای می کارند و متوجه ویژگی های متمایز این محصول می شوند.
ایشان چنیدین سال این کار را انجام دادند تا در آخر به تناژ این محصول دست پیدا کردند و توانستند به عنوان یک رقم جدید این برنج را ثبت نمایند.

فروشگاه برنج هاشمی

کیفیت برنج هاشمی در چه حدی می باشد؟

برنج هاشمی دارای دانه های یکدست می باشد و میزان خرد این برنج بسیار کم می باشد و علت آن استحکام خوب دانه برنج هاشمی نسبت به برنج طارم می باشد.
برنج هاشمی شمال از کیفیت بسیار خوبی در بین انواع برنج های شمال کشور برخوردار بوده همچنین بسیار خوب قد کشیده و طعم بسیار خوبی دارد.
برنج کشت دوم این محصول خصوصیات برجسته این برنج محبوب شمال را چندین برابر می کند و هر مشتری را راضی نگه می دارد.

برنج کشت اول هاشمی  و برنج تاره هاشمی دارای عطر وطعم بسیار بیشتری می باشند و بسیار نرم و لذیذ می باشند.
برنج کشت  دوم  بیشتر ری میکند و قد قامت بهتری نسبت به کشت اول دارد. همینطور عطر و بوی بهتری نیز دارد.

فروشگاه برنج هاشمی

خصوصیات ظاهری دانه برنج هاشمی 

برنج هاشمی دارای دانه های کشیده و به نسبت چاق هستند( کمتر ار برنج امراللهی, بینام و عنبر بو) رنگ دانه های برنج هاشمی سفید مایل به کرم می باشد.

برنج هاشمی در پخت بسیار خوب است و خوب قد می کشد مخصوصا در کشت دوم این محصول هم چنین است این برنج بعد از سرد شدن سفت نمی شود و همچنان می توان آنرا مصرف نمود.

برنج هاشمی انواع متفاوتی دارد که برنج هاشمی شهر های مختلف ممکن است که از لحاظ کیفیت مقداری با هم تفاوت داشته باشند اما در اصل موضوع تغییر آنچنانی یافت نمیشود.
لازم به ذکر است که برنج هاشمی برنج تراریخته نمی باشد و به صورت کاملا اتفاقی توسط آقای هاشمی کشف می شود. و پروسه پیدایش آن ربطی به مراحل اصلاح ژنتیک آزمایشگاه نداشته و از لحاظ ارزش غذایی بسیار مناسب می باشد. بسیاری از موارد تراریخته دچار آفت نمی شوند و یا به سختی دچار آفت می شوند اما برنج هاشمی معمولا به راحتی دچار آفت می شود و ثابت می کند که پیدایش آن به صورت در طبیعت و بدون دستکاری اتفاق افتاده است.

فروشگاه برنج هاشمی

نجوه پخت برنج هاشمی 

نحوه پخت برنج هاشمی  بستگی به این دارد که برنج نو باشد یا کهنه نکته بسیار مهم اینست که برنج نو هاشمی یا هر برنج دیگر را نباید مدت زمان زیاد خیساند.
اما برنج کهنه هر چه بیشتر خیسانده شود بهتر می شود.

برای پخت برنج برنج باید به نکات زیر توجه داشت

  1. انتخاب سایز مناسب قابلمه متناسب با مقدار برنج
  2. استفاده از روغن و آب ولرم نزذیک به سرد برای شوک به برنج در هنگام آبکشی برنج
  3. پر کردن دو سوم قابلمه در روش آبکشی و یک بند انگشت در روش کته

بهتر است اگر به خواص برنج اهمیت می دهید و مییخواهید که برنج ویتامین ها و نشاسته خود را از دست ندهد از روش کته استفاده کنید همچنین روش کته بسیار سریع پخت شده و برای مواقعی که وقت کافی برای پخت برنج نداریم مناسب است.

فروشگاه برنج هاشمی

فروشگاه برنج هاشمی و قیمت

خرید برنج هاشمی با کیفیت که با اطمینان خرید همراه باشد کار آسانی نیست چرا که بسیاری از افراد سعی در مخلوط کردن یا فروختن محصول دیگر به نام هاشمی شاید داشته باشند.
خرید از یک فروشگاه مناسب که از هر لحاظ مطمئن باشد و سابقه و شناخت در این زمینه وجود داشته باشد بسیار مهم است و همیشه قیمت و کیفیت این محصول را تضمین خواهد کرد.
فروشگاه برنج هاشمی در بابل با برنج هاشمی با کیفیت که کم از برنج های هاشمی فریدونکنار و یا شهر آستانه که در انواع محصولات کشاورزی نمونه است ندارد و به جرعت می توان گفت که برنج هاشمی بابل همان کیفیت و حتی کیفیت بهتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای تماس با ما و اطلاع از قیمت می توانید از طریق همین صفحه اقدام نموده و از کیفیت بی نظیر محصولات ما لذت ببرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *