برنج

سایت فروش و صادرات برنج ایرانی

صادرات برنج ایرانی

صادرات برنج ایرانی و تبلیغ این محصول بی نظیر به کشورهای همسایه ایران و کشور های اروپایی با توجه به اینکه صادرات برنج ایرانی به این کشور ها بسیار پر رونق بوده و کیفیت برنج ایرانی و صادرات این نوع برنج سود خوبی داشته است این مسئله از سوی تاجران برنج بسیار مورد توجه بوده است.

صادرات برنج ایرانی

صادرات برنج ایرانی به چه کشورهایی انجام می شود؟ 

برنج ایرانی به علت کیفیت بسیار خوبی که دارد و پتانسیل خوبی که برای صادرات دارد در حال حاضر برای موضوع صادرات مورد توجه قرار گرفته است. چرا که محصول برنج ایرانی در واقع هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت بسیار مورد توجه تاجران و خریداران و وارد کنندگان برنج در کشور های همسایه ایران قرار گرفته است از جمله این کشور ها کشور عراق و عربستان و امارات می باشد که تبدیل به بازارهای خرید برنج ایرانی شده اند کشور چین نیز از خریداران پر و پا قرص خرید برنج ایرانی میباشند.

علاوه بر آن کشورهای اروپایی نیز از مشتریان برنج ایرانی می باشند و بازار صادرات برنج ایرانی در کشورهای اروپایی نیز وجود دارد.

صادرات برنج ایرانی

صرفه اقتصادی صادرات برنج ایرانی 

در واقع هزینه تمام شده برای تولید محصولات کشاورزی در ایران به ریال بوده و با توجه به اینکه صادرات برنج و فروش آن به دلار است برای صادر کننده برنج بسیار مقرون به صرفه می باشد که برنج تولید شده به ریال را به دلار بفروشد اما چرا این موضوع اتفاق می افتد؟ علت آنرا باید در کاهش ارزش ریال و بالارفتن ارزش دلار در بازار ایران جستجو کرد.
در واقع نه تنها هزینه تولید برنج بلکه اکثر تولیدات درکشور ما با قیمت بسیار پایینی به دلار تولید شده و برای صادرات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

صادرات برنج ایرانی

توجه تاجران به صادرات برنح ایرانی

صادرات برنج ایرانی آنچنان مورد توجه قرار گرفته که شرکت های بزرگی در شمال کشور در حال گسترش و آغاز فروش و صادرات این محصول با اهمیت و ضروری در سبد خانوار را بر عهده گرفته اند.
علاوه بر آن تبلیغات در سایت های مختلف صادرات و فروش برنج بسیار رونق گرفته و رو به افزایش است.
صادرات برنج ایرانی به دلیل اینکه انواع برنج ایرانی از قبیل انواع برنج طارم هاشمی و صدری حتی ارقامی نظیر فجر و شیرودی و ندا که بسیار با کیفیت بوده و می توانند جای بسیار خوبی از سهم صادرات محصولات ایرانی را باز کنند.

صادرات برنج ایرانی

ظرفیت صادرات برنچ ایرانی 

کشور ما ایران با ظرفیت بسیار بالای تولید برنج که این ظرفیت ها در شمال و جنوب کشور با ارقام مختلف و با کیفیت که هر کدام با برنج های با کییفیت دنیا به رقابت میپردازند می تواند جای بسیار خوبی از سهم صادرات کشور را برای خود باز کند و تاجران برنج در این زمینه می توانند بسیار موفق باشند.
لازم به ذکر است که صادر کننده برنج اگر بتواند در این زمینه تامین کافی برای برنج خود را داشته باشد و از منبع مطمئن برخوردار باشد بسیار موفق خواهد بود.

ما در مجموعه فروش اینترنتی برنج عمده شمال در شهر بابل حاضر به همکاری و فروش برنج برای امر صادرات به کشور های مختلف از جمله کشور های همسایه ایران و کشور های اروپایی و حتی کانادا و امریکا با تاجران و صادرکنندگان عمده برنچ هستیم. برای ارتباط با ما می توانید از طریق همین صفحه با ما ارتباط برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *