برنج

خرید عمده برنج دم سیاه هاشمی

برنج طارم هاشمی

برنج طارم دم سیاه هاشمی درجه یک ۱۰ کیلوگرمی : برنج طارم دم سیاه از ارقام کم محصول است که به همین دلیل از طارم محلی پرمحصول گرانتر است و جزو برنج های رده متوسط به بالا به حساب می آید. بسیاری از مصرف کننده ها بخاطر تشابه اسمی طارم دمسیاه محلی را با دمسیاه آستانه اشرفیه اشتباه می گیرند، دمسیاه آستانه اشرفیه دارای قلم بلندتر و کشیدتراست و از ارقام نادر و کم محصول است. برنج دم سیاه دارای طعم و پخت خوب می باشد. قیمت برنج دم سیاه شمال به دلیل کشت پایین این محصول و همینطور بازار خوبش کی بالاتر از سایر برنج های شمال است.

برنج دم سیاه هاشمی

معرفی برنج طارم دم سیاه درجه یک

برنج دمسیاه از مرغوب ترین برنج های استان گیلان محسوب می شود و عطر و طعم آن شهرت بسیاری دارد. برنج دم سیاه که به آن طارم دمسیاه هم گفته می شود از جمله برنج های مرغوب ایرانیست که در استان گیلان کاشته و برداشت می شود. این برنج جز محصولات کیفی و خوش عطر شمال ایران بوده و مختص شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و حومه این شهرها می باشد. میزان بهره وری این برنج نسبت به مدل های با کیفیت مشابه پایین بوده و به همین دلیل کاشت آن در سال های گذشته به دلیل به صرفه نبودن برای کشاورزان، با کاهش مواجه بوده است.

برنج دم سیاه هاشمی

ویژگی ظاهری برنج طارم دم سیاه

این برنج عطری بعد از پخت، نرم بوده و شکل ظاهری آن مناسب و از نظر مزه، بسیار خوش طعم محسوب می شود. رنگ دانه آن سفید مایل به کرم می باشد و طول دانه خام برنج دمسیاه ۷٫۵ میلی متر، طول دانه پخته آن ۱۲٫۱۵ میلی متر و عرض دانه خام آن ۱٫۸۷ میلی متر است.

ظاهر این برنج خیلی شبیه برنج هاشمی می باشد وبه سختی از ظاهر برنج میشود تفاوت ان را با برنج هاشمی احساس کرد. عطر این نوع برنح به نسبت برنج هاشمی ممتاز کمتر است واز عطر متوسطی برخوردار است. این نوع برنج حتی بعد از گرم کردن مجدد کیفیت اولیه خود را دارد.

این برنج برای استفاده در مهمانی ها و مجالس شما مناسب می باشد و از قیمت بالاتری نیز نسبت به اقلام پر محصول برخوردار است. چنانچه قصد خرید برنج از استان گیلان را دارید، این برنج پیشنهاد می شود. در مقایسه با برنج طارم فریدونکنار نیز این برنج، هم تراز با آن محسوب شده، اما بسیار بهتر از برنج های پر محصول مانند برنج شیرودی است.

قبل از مصرف بهتر است به مدت دو ساعت در آب نمک خیسانده شود این زمان برای برنج تازه تولید شده به مقدار یک ساعت کفایت می کند.

قیمت برنج دم سیاه آستانه اشرفیه

در بازار ایران یکی از برنج هایی که با بالاترین قیمت به دست مردم می رسد و از همه ی برنج های گران تر است صدری دم سیاه است و معمولا اینگونه برای مردم جا افتاده است که برنج صدری دم سیاه آستانه اشرفیه بسیار اعلا است.
این برنج بهترین کیفیت را در میان سایر برنج های ایرانی دارد اما این در حالی است که بیشترین مقدار برنج صدری در شهر های کوچکی مثل کوچصفهان کشت می شود که بین رشت و آستانه هستند و در خود آستانه اصلا دمسیاه کشت نمی شود.

برنج دم سیاه هاشمی

فروشگاه اینترنتی برنج طارم دم سیاه درجه یک

برنج آرتا رحیمی سال های متوالی است که در زمینه تولید و عرضه برنج طارم دمسیاه درجه یک در سطح استان گلستان مشغول فعالیت می باشد. با ظهور اینترنت و ایجاد زیر ساخت های توزیع و بسته بندی و ارسال در فضای مجازی، چندین سالی است که در این حوزه فعالیت می نمایند.

خرید انواع برنج هاشمی دم سیاه

عرضه مستقیم برنج هاشمی دم‌سیاه به صورت عمده، جزئی و اینترنتی از طریق این فروشگاه آنلاین انجام می شود. مشتریان می توانند با استفاده از این فروشگاه به راحتی این محصول درجه یک را خریداری نمایند.

برای خرید انواع برنج هاشمی با کیفیت فقط کافی است به صورت اینترنتی وارد این وب سایت شده. در صفحه ثبت سفارشات این محصول، سفارش خود را به هر میزان دلخواه ثبت نموده و سپس منتظر بمانید. همکاران ما این محصول درجه یک را برای شما ارسال نمایند.

برنج هاشمی دم‌سیاه محصولی درجه یک و بسیار با کیفیت است.  طی فرآیند های کاملا بهداشتی تولید شده و دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد. قیمت برنج هاشمی دم‌ سیاه نیز در این فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان تر از قیمت آن در سایر فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین محصولات غذایی سراسر کشور می باشد.

مشتریان برنج هاشمی دم‌سیاه می توانند با خرید از این فروشگاه ضمن خریداری یک محصول کاملا ارگانیک و سالم، یک محصول با قیمت بسیار مناسب را خریداری نمایند. از مزایای بی نظیر و بی شمار آن بهره مند شوند.

برنج دم سیاه هاشمی

خواص شگفت انگیز لعاب برنج برای پوست

برنج هاشمی دم‌سیاه دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد. این ویژگی های مثبت باعث محبوبیت این محصول در بین افراد شده و همه افراد که این برنج هاشمی ارگانیک را خریداری نموده اند. از خرید خود کاملاً رضایت دارند.

این برنج هاشمی دم‌سیاه درجه یک برخلاف سایر برنج های ایرانی حتی در صورت آبکش شدن و شست و شو نیز عطر و بوی فوق العاده خود را به خوبی حفظ می کند. اما سایر برنج های ایرانی پس از شست و شو و آبکشی شدن. عطر و بوی اولیه خود را از دست می دهند.

در فرآیند پخت برنج هاشمی دم‌سیاه بی نظیر این برنج لعاب می دهد. استفاده از این لعاب و مالیدن آن بر روی پوست باعث شادابی و طراوت پوست می شود.برنج دم‌سیاه اگر لعاب این برنج درجه یک و مرغوب را روی پوست بمالید. رنگ پوست شما یک درجه روشن تر شده و شفافیت به سراغ پوست شما می آید. همچنین لعاب برنج هاشمی سفید می تواند لکه های سیاه زیر بغل، کشاله ران و… را به خوبی از بین ببرد. به سفید شدن پوست کمک کند.

قیمت برنج دم سیاه مینودشت گلستان

خوشنام بودن دم سیاه موجب شده از نام این برنج سوء استفاده های زیادی شود به طوری که در هر منطقه از ایران که برنجی استخوانی کشت می کنند اگر کمی عطر داشته باشد نام دم سیاه روی آن می گذارند.
این اتفاق در مینودشت استان گلستان نیز رخ داده است به طوری که برنجی در این منطقه کشت و تولید می شود که در واقع نام اصلی رقم آن نوک سیاه است و از نظر طعم و عطر هرگز به پای دم سیاه نمی رسد.
ولی برخی از تجار برنج و شالی برای اینکه بتوانند بهتر و با قیمت بیشتر این برنج را به فروش برسانند اسم برنج دم سیاه مینودشت روی آن گذاشته اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *