برنج

خرید برنج پاکستانی باسماتی درجه ۱

خرید برنج پاکستانی

خرید برنج پاکستانی, فروشگاه برنج در شمال, فروشگاه برنج مازندران, فروش برنج صادراتی,  خرید برنج آنلاین, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج با تخفیف, خرید برنج به صورت عمده, خرید برنج تعاونی, خرید برنج تناژ بالا, خرید برنج سفید ارگانیک, خرید برنج نیم دانه شمال, خرید برنج شیرودی, خرید برنج ندا

خرید برنج پاکستانی

برنج پاکستانی

کشور پاکستان امروزه از موقعیت بسیار خوبی در صنعت کشاورزی برخوردار است و صادرات و فروش برنج پاکستانی از مهم ترین فعالیت ها و صنعت نقش پر رنگی در اقتصاد کشور پاکستان ایفا می کند.

 

 

 

 

خرید برنج پاکستانی

تولید و فروش برنج پاکستانی

برنج یک محصول غذایی بسیار مهم و یکی  از محصولات استراتژیک غذای در جهان و از استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی خاصی پیروی می کند. بر اساس این قوانین نحوه صادرات کالا به دیگر کشور ها در مورد برنج تفاوت هایی با هم دارند. برنج دومین محصول غذایی مهم پاکستان بعد از گندم بوده و یکی از منابع اصلی ارزآوری این کشور پس از صنعت نساجی است که فروش برنج پاکستانی سهم عمده ای از ارزآوری قسمت کشاورزی این کشور است.

 

 

 

خرید برنج پاکستانی

فروش برنج باسماتی پاکستانی

فروش برنج پاکستانی باسماتی بسیار بالاست. این نوع برنج بیشتر مناسب برای مصارف خانگی، مهمانی ها و مجالس بوده به علت اینکه به خوبی ری (قد می کشد) می کند، ظاهر بسیار خوبی دارد، خوش طعم و همچنین خوش عطر بوده و بیشتر از هر نوع برنج خارجی دیگر به برنج های ایرانی شباهت دارد.

به دلیل موجود بودن میزان بالای فیبر در این نوع برنج باعث کاهش چربی و کلسترول خون می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته‌های مغزی را نیز کاهش می‌ دهد. علاوه بر آن فیبر موجود در برنج باعث افزایش سرعت عبور مواد غذایی در دستگاه گوارش شده و به همین علت زمان عبور مواد غذایی را کوتاه می کند. به همین علت از جذب مواد مضر و سرطان‌زا در سیستم دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

 

خرید برنج پاکستانی

 

تولید برنج در پاکستان

تولید برنج در پاکستان در وسعتی به مساحت ۲.۸۹ میلیون هکتار از خاک این کشور انجام می شود که در حدود ۱۰ درصد از کل زمین های زیر کشت این کشور را به خود اختصاص داده است و تنها در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد دلار ارزآوری از محل فروش برنج پاکستانی نصیب این کشور شده است.

خرید برنج پاکستانی

خرید برنج پاکستانی

 

پاکستان چهارمین کشور بزرگ تولیدکننده و صادر کننده برنج است که بر اساس آمار های رسمی در بیش از ۲٫۸۹ میلیون هکتار از شالیزار های این کشور به کشت برنج اختصاص دارد و این مقدار چیزی در حدود ۱۰ درصدر از کل زمین های زیر کشت این کشور است. پاکستان هر سال حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم برنج تولید میکند که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم آن صادر میشود و ارز آوری مناسبی را برای این کشور به همراه دارد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “خرید برنج پاکستانی باسماتی درجه ۱

  1. راهپیما گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *