برنج

خرید برنج فریدونکنار درجه یک با قیمت ارزان

پخش عمده برنج در بندرعباس

برنج نواحی مختلف شمال دارای تنوع کیفی می باشند و خرید برنج فریدونکنار همواره در بین این محصولات نمونه و بارز بوده و از همه لحاظ امتحان خود را پس داده است و علاوه بر آن خرید برنج فریدونکار به علت تمایز آن و کیفیت بهتر آن دارای ارزش بالاتری بوده و مقرون به صرفه می باشد.

خرید برنج فریدونکنار

شهر فریدونکنار و برنج آن

خرید برنج فریدونکنار

 

شهر فریدونکنار در استان مازندران واقع شده است این شهر در مجاورت شهر بابسر واقع شده است و شهری بسیار کوچک می باشد با تالاب های فراوان که برنج این شهر همواره در بین مردم عزیزمان بسیار مشهور بوده است.

برنج فریدونکنار به علل مختلف داراری ویژگی های ممتار و برنجسته در بین شهر های دیگر مازندران می باشد منطقه بسیار حاصل خیز از نظر کشت برنج و وجود تالاب های فراوان در این شهر باعث شده که برنج این شهر از شهر های دیگر بهتر باشد.
عامل مهمی که باعث می شود برنج فریدونکنار از شهر های دیگر بهتر باشد اینست که شهر فریدونکنار هر ساله مهمان پرندگان مهاجری است که از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر کرده اند. این پرندگان زیبا در تالاب های این منطقه مدتی را میمانند و از جانوران آبزی تغذیه می کنند و کود حاصل از آنها زمین های این منطقه را تغذیه می کند.

اطراف شهر فریدونکنار شهر های دیگری از قبیل بابسر, بابل, آمل و محمود آباد هستند که در این شهر ها هم برنج کشت می شود برنج کشت شده در این نواحی بسیار با کیفیت و با عطر و طعم بسیار خوب هستند اما شهر فریدونکنار نسبت به سایر شهر ها برنجی با عطر بیش تر و برنجی خوش عطر و خوش طعم تر دارد.

خرید برنج فریدونکنار

خرید برنج فریدونکنار

برنج فریدونکنار در دوسته برنج پر محصول و کم محصول قرار می گیرد برنج پر محصول از قبیل شیرودی و فجر هستند که قیمت پایین تری از ارقام کیفی دارند اما قابل توجه و دانه بلند می باشند.

برنج های معروف فریدونکنار بیشتر برنج های طارم و هاشمی است که در بین خریداران برنج بسیار معروف و مشهور شده است.

برنج طارم محلی فریدونکنار که از برنج های اصلی و با کیفیت این منطقه می باشد مورد توجه بسیاری از تاجران برای صادرات این محصول قرار گرفته است بسیاری از مشتریان این برنج از شهر های تهران, اصفهان, کرج, مشهد و تبریز می باشند.
برنج طارم محلی به نام های مختلفی نامیده می شود که برنج طارم استخوانی, برنج طارم سنگی و … میباشند.

برنج طارم محلی اعلی به بهترین قیمت در مجموعه ما بفروش می رسد که بسته به مقدار سفارش می باشد سفارش عمده از تخفیف ویژه برخوردار است.

برنج طارم هاشمی نوعی دیگر از محصول برجسته فریدونکنار می باشد برنج هاشمی از لحاظ ویژگی ها بسیار به برنج طارم مشابهت دارد و این محصول حتی از نظر مزه و طعم بهتر و خوش خوراک تر است.

برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات می توانید با ما ارتباط برقرار کنید از طریق شماره تلفنی که در همین سایت وجود دارد و یا فرم پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *