برنج

خرید برنج عنبر بو در تهران

خرید برنج عنبر بو در تهران

خرید برنج عنبر بو در تهران, خرید برنج شیراز, فروش برنج ارزان قیمت, خرید برنج آنلاین, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج با تخفیف, خرید برنج به صورت عمده, خرید برنج تعاونی, خرید برنج تناژ بالا, خرید برنج سفید ارگانیک, خرید برنج نیم دانه شمال, خرید برنج شیرودی, خرید برنج ندا,

خرید برنج عنبر بو در تهران

برنج عنبر بو

یکی از بهترین برنج هایی است که در جنوب ایران کشت می شود.
این برنج از ارقام محلی و کیفی استان لرستان بوده که در اصفهان و شیراز (ممسنی) کشت می گرد. دارای کیفیت پخت و طعم خوب بوده، دانه متوسط دارد و از عطر قوی برخوردار است.

  • بیشتر بخوانید: برنج‌ مرغوب

از لحاظ قیمت نیز نسبت به اکثر برنج های داخلی و خارجی بصرفه تر است.
در سال ۸۹ کشت عمده برنج عنبر بو در سرزمین سخت خوزستان و با آب شورش شروع شد، کسی فکر نمی‌کرد این برنج معروف و پرفروش شود.
عمدتا در شهرهای اهواز، باغملک، شوشتر، دزفول، خرمشهر، رامهرمز و شادگان از استان خوزستان کشت می شود اما معمولا شهر شوشتر را با بهترین نوع برنج عنبر بو آن می شناسند.

  • بیشتر بخوانید: برنج شمال

گلالک نام دیگر این برنج است. این برنج یکی از باکیفیت ترین ارقام برنج عنبربو است که کمترین میزان دانه های شکسته را دارد.

خرید برنج عنبر بو در تهران

خصوصیات برنج عنبر بو

برنج عنبربو  یا چمپا برنجی بسیار خوش عطر و بو میباشد که با طبع گرمی که دارد میتواند خواص درمانی زیادی داشته باشد.این برنج گرم طبع ایرانی برخلاف تصور عموم مردم در شهر های جنوبی کشور رشد میکند.

  • بیشتر بخوانید: برنج هاشمی

خرید برنج عنبربو اخیراً رونق گرفته با در نظر گرفتن اینکه  این برنج را میتوان برنجی دانه کوتا و غالبا متوسط دانست اما طعم و بوی خارق العاده ی جنوبی آن باعث شده در طول سالها بتواند محبوبیت خود را میان مردم عزیز کشورمان حفظ کند  و مشتریان خاص خود را داشته باشد. خرید برنج عنبربو عمده از لحاظ اقتصادی نیزدر مقایسه با سایر برنج ها بسیار اقتصادی می باشد.خرید برنج عنبر بو در تهران

خواص درمانی :

برنج عنبربو خواص درمانی فوق العاده زیادی دارد که به اختصار توضیح میدهم:

  1. این برنج باعث بالارفتن میزان مقاومت انسولین موجود در خون بدن اشخاص دیابتی میشود و همین امر میتواند تاثیر بسزایی در کنترل قند خون باشد.
  1. این نوع برنج کاملا ارگانیک به بازار عرضه میشود در آن از مواد سمی و مظر استفاده نمیگردد که همین امر باعث افزایش میزان ارزش غذایی آن میشود.
  1. این برنج به افراد دارای سوهاضمه شدید به شدت پیشنهاد میشود.
  2. مانند تمام برنج های دیگر میزان فیبر و مواد معدنی و ویتامین EوBبالایی دارد.خرید برنج عنبر بو در تهران

خرید برنج عنبر بو در تهران

خریدبرنج عنبر بو در فروشگاه اینترنتی باران که قادر است نیاز شما را به انواع ارقام برنج تامین سازد و در اسرع وقت نیاز خریداران را برطرف میسازد.
در صورتی که مصرف کننده برنج به صورت عمده هستید از انواع برنج های عنبر بو مربوط به استان های جنوبی و شهر های شمالی ما می توانیم با تضمین کیفیت بهترین برنج های ایرانی اعم از برنج شمال و دیگر شهر های کشور را برای شما تامین سازیم. لینک مشاوره و خرید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *