برنج

خرید برنج طارم روشن فجر مناسب برای رستوران ها

خرید برنج طارم روشن, انواع و قیمت برنج ایرانی, خرید برنج ایرانی, فروشگاه برنج در شمال, فروشگاه برنج مازندران, فروش برنج صادراتی, فروش برنج عمده ایرانی, فروش برنج فریدونکنار, فروش برنج هاشمی, فروش برنج ارزان قیمت, خرید برنج آنلاین, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج با تخفیف, خرید برنج به صورت عمده

خرید برنج طارم روشن

برنج طارم روشن

برنج طارم روشن جدیدترین رقم پرمحصول مازندران می باشد، این نوع برنج عطر و بوی کمتری نسبت به برنج های طارم و هاشمی دارد و قیمت آن هم پایین تر می باشد. خریداران اصلی این برنج هتل داران و مغازه داران در سطح شهر می باشند که این محصول را به صورت عمده ای و در قیمت های پایین از تولیدکنندگان و یا کشاورزان می خرند.

محصول طارم روشن توسط شرکت های تحقیقاتی به عنوان یک برنج پرمحصول که هم تراز با برنج طارم و هاشمی می باشد شناخته شده است. این برنج از نسل برنج های پرمحصول شناخته می شود که برای ایجاد تناسب بین برنج تولید شده و مصرف خانوار به بازا ر عرضه می گردد.

خرید برنج طارم روشن

خصوصیات کیفی برنج طارم روشن

زودرسی ، کیفیت مطلوب همراه با عطر و طعم برنج طارم از جمله ویژگی های رقم روشن جهت فروش است ضمن این که این بذر در برابر بیماری بلاست و کرم ساقه خوار به عنوان مهمترین آفت و بیماری هم مقاومت بالایی دارد و به عبارتی واکسینه است.

این بذر توانسته به صورت عملی نیز در اراضی شالیزاری خوش بدرخشداین برنج نسبت به برنج های پر محصول دیگر عملکرد بهتری دارد به طوری که در هر هکتار می توان حدود ۸ تن محصول برداشت کرد.قیمت فروش بذر طارم روشن در این مجموعه بسیار مناسب می باشد.

خرید برنج طارم روشن

خرید برنج طارم روشن

بذر این برنج در شالیزارهای شمال ایران کاشت و برداشت می شود. خرید برنج طارم از طریق سایت های فروش انجام می شودبا اعتماد به مجموعه ما می توانید برنج طارم روشن درجه یک باقیمتی خوب را برای عرضه در بازرا داخلی و خرید و فروش برنج طارم روشن شمال جهت صادرات با قیمتی مناسب به کشورهای دیگر اقدام نمایید ودر این مسیر با خیالی آسوده از خرید خود به سود خوبی دست پیدا نمایید.

فروش برنج طارم روشن شمال در این مرکز به صورت عمده و جزیی انجام می شود. هر چه سطح زمین های زیر کشت وسیع تر باشد میزان خرید شالی افزایش پیدا می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *