برنج

برنج پاکستانی قیمتش چنده

خرید اینترنتی برنج پاکستانی

برنج پاکستانی قیمتش چنده و بهترین قیمت برنج پاکستانی را از کجا می توان پیدا کرد.
جواب سوالات شما رو ما میدونیم و کافیه که با ما ارتباط برقرار کنید تا بهترین برنج های پاکستانی با قیمت مناسب

برنج پاکستانی قیمتش چنده

بهترین برنج پاکستانی قیمتش چنده

بهترین برنج پاکستانی درجه یک ۱۰ کیلو گرمی : برنج یکی از غلات مهم در برنامه غذایی است.
می‌توان گفت بیش از نصف جمعیت جهان روزانه حداقل یک وعده غذایی برنج را مصرف می‌کنند.
به همین دلیل طیف گسترده‌ای از انواع برنج‌ها وجود دارد. علاوه بر اینکه انواع زیادی برنج در کشور کشت می‌شود.

اما با توجه به میزان مصرف و افزایش جمعیت کشور، باید برای تامین نیاز برنج کشور از سایر کشورهایی که دارای کشت برنج هستند، برنج وارد کنند. یکی از برنج های واراداتی برنج پاکستانی می باشد.
در ادامه این مطلب به معرفی بهترین برنج پاکستانی و قیمت عرضه آن در فروشگاه اینترنتی  می پردازیم با همراه باشید.

معرفی بهترین برنج پاکستانی

باسماتی، برنج اصلی در تهیه غذاهای هندی و پاکستانی است که با دانه های بسیار بلند، عطر و طعم متمایزش شناخته می شود. با توجه به عادت خانواده های ایرانی که برنج را بصورت آبکش و سپس دم کردن آن استفاده می نمایند، کلیه محصولاتی را که بسته بندی می نماید، از انواع خالص سوپر باسماتی که بیش از نه ماه از تولید آن گذشته باشد( old Rice) انتخاب نموده . این امر باعتث بهتر شدن کیفیت پخت و عدم چسبندگی در زمان جوشیدن و سپس صافی کردن آن می گردد. در هر حال توصیه ما به مصرف کنندگان محترم آن است که جهت جلوگیری از هدر رفتن ویتامین های موجود در برنج که در زمان صاف کردن آب برنج بعد از جوشیدن انجام می گردد آن را به صورت دمی مصرف نمایند و مطمئن باشند به صورت دمی هم از نظر ظاهر نظر آنان را تأمین می نماید. زیرا هماهنطور که گفته شد نوع برنج بسته بندی شده  و همچنین انتخاب برنج هایی که مدت تولید و برداشت از زمین بیش از نه ماه گذشته هر دو هم زمان با هم در بهترین شرایط برای پخت انتخاب می گردد. این نقطه تمایز برنج آرتا رحیمی با سایر برنج های وارداتی مشابه می باشد.

برنج پاکستانی قیمتش چنده

ارسال برنج پاکستانی

با توجه به مساحت و بازار متنوع برنج در دیگر شهرهای ایران، هزینه های جابجایی و پیداکردن بهترین برنج پاکستانی، کاری بسیار سخت و گاهی نشدنی می باشد. با توجه به وجود سایت های فروشگاهی برنج و برنج های تقلبی که در بازار عرضه می شود. پیدا کردن برنج مرغوب پاکستانی کاری بسیار دشوارتر است. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که برنج فرستاده شده برای شما کاملا اصل بوده است چون ما از تولیدات خود مطمئن هستیم. هموطنان عزیز در در سراسر ایران می توانند تنها با یک تماس و مشاوره تلفنی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و در محل خود تحویل بگیرند.

چه نوع برنجی از پاکستان وارد می‌شود؟

برنج پاکستانی در زمین‌های حاصلخیز استان های سند و پنجاب کشت می‌شود. در این منطقه میلیون‌ها کشاورز به کاشت و برداشت برنج مشغول هستند و این کار اصلی و تنها منبع درآمدشان است. برنجی وارداتی پاکستان به ایران از نوع باسماتی است. پاکستان بعد از هند یکی از بزگترین تولیدکننده های برنج باسماتی است که به کیفیت، طعم و عطر فوق‌العاده معروف است.

برنج پاکستانی قیمتش چنده

چند نوع برنج پاکستانی وجود دارد؟

از انواع برنج پاکستانی می‌توان به سه نوع ایندیکا دانه بلند، ایندیکا دانه درشت و جاپونیکا اشاره کرد که همگی نوعی برنج باسماتی هستند. برنج های دانه بلند پاکستانی بیشتر در سند کشت می‌شوند و معمولاً حاصلخیز تر از برنج ایرانی و دیگر انواع برنج باسماتی هستند.

بهترین برنج پاکستانی چیست؟

برندهای زیادی در پاکستان وجود دارند که برنج های خوبی تولید می‌کنند و شما از هرکدام از این برندها خریداری کنید راضی خواهید بود اما نمی‌توان مطمئن شد برنج وارداتی باسماتی دقیقاً از چه برند و چه نوعی است و تنها می‌تواند به نظری که متخصصان حوزه برنج از روی ظاهر دانه ها می‌دهند اعتماد کرد. برندهای رویال، لوندبرگ و کوهی‌نور از بهترین صادر کنندگان برنج پاکستانی هستند.

آیا برنج پاکستانی از برنج هندی بهتر است؟

احتمالاً شما هم اسم برنج باسماتی را برای توصیف برنج هندی(برنج هندی چیست و برای بیماران دیابتی و قلبی چه فوایدی دارد؟) شنیده اید. برنج باسماتی در واقع گونه‌ای از برنج است که در مناطقی از پاکستان و هند رشد می‌کند. به همین دلیل برنج باسماتی هند و پاکستان هیچ تفاوتی باهم ندارند و فقط کیسه های متفاوت بسته بندی می‌شوند.

اغلب برنج های پاکستانی و هندی فرآوری می شوند که به نوع سیله و استیم معروف اند برنج های فرآوری شده دارای ارزش غذایی بیشتری نسبت به برنج های دیگر هستند.

در فرآیند فرآوری،دانه برنج کامل (شلتوک) در محفظه بسته نیم‌جوش می‌شود.

برنج پاکستانی قیمتش چنده

مواد مغذی موجود در برنج پاکستانی

و مقادیری از ویتامین‌ها، بخصوص ویتامین‌های گروه B، املاح معدنی و مقداری از چربی و پروتئین پوسته و سبوس وارد بافت دانه می شود و بر این اساس برنج از رنگ سفید به رنگ زرد طلایی تغییر رنگ می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، قیمت برنج خارجی به خصوص برنج هندی بعد از افزایش قیمت دلار و گیر کردن در گمرک حالا با افزایش قیمت عجیبی روبرو شده است.

این برنج در مقایسه با برنج سفید خواص تغذیه‌ای بیشتری دارد، اما به دلیل آن که طی فرآوری بافتش سفت می‌شود برای پختن و نرم شدن به زمان زیادتری نیاز دارد.

 

برنج هندی متمایز، برنج دانه بلند ۱۱۲۱ فرآوری شده (سیله) می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گلستان محمد صادق تجنگی در گفتگو با رادیو سلامت گفت: عمده برنج تولیدی در ایران در استان مازندران و گیلان کشت و تولید می‌شود. به طور کلی تولیدات برنجدر ایران به ارقام محلی و پر محصول تقسیم شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *