برنج

برنج هاشمی سفارشی مازندران ۱۰ کیلویی اعلا با قیمت مناسب

برنج شمال مواد غذایی

بهترین جو خراسان شمالی در نظر شما چه ویژگی هایی دارد برنج هاشمی سفارشی ۱۰ کیلویی با بهترین کیفیت ممکن با درصد خرد در حد کمترین که بسیار خوشپخت است و عطر و بوی بسیار خوبی دارد برای شما مصرف کننده محترم که بسیار سخت پسند هستید. برنج هاشمی سفارشی که مربوط به یکی از معروفترین شهر های مازندران که کیفیت برنج آن مشهور است, شهر فریدونکنار می باشد که آوازه برنج فریدونکنار را کسی نیست که نشنیده باشد.

برنج هاشمی سفارشی

برنج هاشمی سفارشی فریدونکنار

شهر فریدونکنار در استان مازندران در مجاورت شهر های بابل آمل و بابلسر واقع است.
شهر فریدونکنار از قدیم الایام در صنعت برنج کاری و کشاورزی همواره پیشتاز بوده است و برنج های این منطقه بسیار در نظر عامه مردم قابل توجه و مورد تحسین بوده است.
برنج فریدونکنار به ذلیل شرایط آب و هوایی ویژه که در این شهر وجود دارد با کیفیتی متمایز و بهتر از شهر های دیگر تولید میشود.
تالاب های فراوان و منطقه بکر آب و هوایی این منطقه بسیار مناسب برای کشت انواع برنج می باشد.

انواع برنج هایی که در این منطقه کشت می شود شامل برنج هاشمی, طارم محلی, برنج فجر, ندا و شیرودی می باشد.

برنج هاشمی فریدونکنار از جذاب ترین و پر طرفدار ترین برنج های این منطقه می باشد.

فرق برنج هاشمی با برنج های دیگر این منطقه خوش خوراک تر بودن و طعم و مزه بهتر و هم چنین عطر و بوی چندین برابر بهتر آن در مقابل برنج های دیگر این منطقه می باشد.

برنج هاشمی علاوه بر خصوصیات که در بالا ذکر شد برنجی است که همواره با کمترین درصد خرد بوده و احتیاج کمتری به بوجاری داشته و این موضوع در قیمت تمام شده آن موثر است.

برنج هاشمی سفارشی شهر بابل

برنج هاشمی سفارشی

شهر بابل در مجاورت شهر های آمل, بابلسر و فریدونکنار یکی از شهر های مازندران با کشت انواع محصولات درجه یک برنج شمال است در این شهر نیز همانند شهر فریدونکنار انواع برنج هاشمی با کیفیت و ممتاز تولید می شود شرایط آب و هوایی اقلیمی و وجود منابع آبی فراوان از جمله آب بندان های بیشمار در این شهر و وجود رودخانه بابلرود باعث ایجاد بستر های زیادی برای صنعت کشاورزی شده است.

جو در بازارگاه  بسیار با کیفیت بوده و همچون برنج هاشمی فریدونکنار تمام معیار های کیفی را دارا می باشد.

شهر بابل یکی از شهر هایی است که در زمینه برنج پر محصول ندا, شیرودی بسیار فعال است و انواع برنج پر محصول در این شهر بسیار فراوان یافت می شود.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *