برنج

برنج فروشی شمال عرضه برنج خالص و معطر

برنج فروشی شمال در شهر بابل عرضه انواع برنج معطر و خوش طعم که هر مشتری را راضی می کند. برنج شمالی اصل که مستقیما از کشاورز خریداری شده و به دست شما مصرف کننده محترم رسانده خواهد شد. مرکزبرنج فروشی باران در شهر بابل آماده قبول هر نوع سفارش برنج از سراسر کشور می باشد.

برنج فروشی شمال

تقلب در برنج فروشی

برنج فروشی شمال

فروش برنج شمال در شهر هایی از قبیل تهران, کرج, قم, اصفهان, مشهد و تبریز همیشه مورد استقبال بوده است. اما مشکل اینجاست که برنج محصولی است که در آن تقلب زیاد صورت می گیرد و به عناوین مختلف صنف و کسبه بازار سعی در تقلب در کار فروش برنج هستند.

 

برای مثال برنج پر محصول شیرودی را با برنج طارم به دلیل شباهت ظاهری اش با برنج طارم قاطی می کنند و آب از آب تکان نمی خورد. و مشکل زمانی مشخص می شود که برنج طبخ می شود و طعم برنج و پخت آن به برنج طارم نمیماند.

لذا بسیاری از هموطنان که در صدد خرید برنج اصل و خالص هستند. و متاسفانه نمی توانند به برنج فروشان محلی اعتماد کنند.
به همین خاطر نیاز است که یک مرجع تخصصی که آشنا به کار برنج باشد و تمام زیر و بم کار را بداند وارد شود و برای حل این مشکل چاره ای بیندیشد.

برنج فروشی شمال

برنج فروشی شمال

ما در مجموعه باران سالها به واسطین فروش برنج در شهر های مختلف برنج می فروختیم اما به این فکر افتادیم جهت گسترش کار خود و همچنین برای خدمت به مشتریان محترم که خواهان برنج اصل شمال هستند فروش اینترنتی محصولات خود را آغاز کنیم. در این راستا ما تمام توان خود را جهت ارائه بهترین خدمات به مشتری به کار گرفته و تمام تلاشمان را به کار می گیریم. برای اطلاع از انواع محصولات و قیمت آنها از طریق شماره تلفن پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.

قیمت جو خراسان شمالی, قیمت برنج دودی, فروشگاه برنج ایران, فروش برنج شیرودی مازندران, خرید برنج طارم شمال, قیمت برنج هاشمی امروز, فروشگاه برنج ارگانیک, قیمت برنج وارداتی, انواع و قیمت برنج ایرانی, خرید برنج ندا, قیمت برنج نیم دانه فریدونکنار, خرید برنج فریدونکنار, قیمت برنج لاشه در شمال, خرید برنج شیرودی,

قیمت برنج فریدونکنار

برنج فریدونکنار چیست؟

یکی از بهترین برنج های جهان در نواحی شمالی ایران کشت می شود در این میان برنج طارم محلی برنج فریدونکنار در استان مازندران، از بهترین ها محسوب می شود، چرا که علاوه بر ویژگی های اصلی جو در بازارگاه خوب ازجمله عطر و طعم و قدکشیدگی در مقایسه با ارقام دیگر برنج های کشت شده در نواحی شمالی کشور، از لحاظ تغذیه ای خوش خوراک و دارای هضم آسان بوده و به لحاظ بهداشتی نیز چون از کم ترین میزان کود های شیمیایی وسموم در مراحل تولید آن به کار گرفته می شود ، دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

علت این امر را نیز باید در عنایت خداوند سبحان و ویژگی آب و هوایی انحصاری وخاک منطقه فریدونکنار جستجو کرد. همان طور که علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست مستحضرند تالاب فریدونکنار برخلاف سایر تالاب های موجود در ایران فصلی بوده و در واقع تالاب فریدونکنار همان زمین های شالیزاری هستند که در فصل پاییز و زمستان مکان امنی را برای انواع پرندگان مهاجر مهیا می کنند.

قیمت برنج فریدونکنار

برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی مشهورترین برنج منطقه فریدونکنار میباشد، این برنج ترکیبی از برنج طارم و هاشمی است، شما با خرید این برنج میتوانید از عطر بالای طارم و پخت بینظیر هاشمی بهره مند شوید.

قیمت برنج فریدونکناز

قیمت برنج فریدونکنار

برنج طارم محلی درجه یکیکدست و بوجاری‌شدهمحصول شالیزارهای استان مازندرانکشت اول سال ۹۹دارای طعم و عطر عالیمناسب برای پخت در مجالس با رِی خوبقیمت هر کیلو ۳۱۰۰۰ تومان است.

قیمت برنج فریدونکنار

برنج شیرودی چیست؟

برنج شیرودی نخستین بار در استان مازندران کشت و برداشت شده و امروزه بیشتر در شهرستان های بهشهر،نکا مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از برنج بیشتر در مناطق سردسیر و کوهستانی شمال و در مناطقی که کیفیت آب و خاک آنها بسیار پایین است، کشت می شود. علی رغم این خصوصیات محصول فراوان و باکیفبت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *