برنج

برنج از کجای شمال بخریم واقعا؟

برنج از کجای شمال بخریم واقعا بهترین و مطمئن تریم برنج رو کجا پیدا کنیم برنج طارم هاشمی اصل شمال رو میشه از کجا خرید. کدوم مناطق شمال برنجشون بهتره خب در این رابطه نیاز هست که بحث بشه و در مورد اینکه چه شهر هوایی و مناطق از مازندران مستعد کشت برنج هستند آشنا بشیم تا بدونیم که از اون شهر ها خرید رو انجام بدیم.

برنج شمال از کجا بخریم

کدوم شهر های شمال کشت برنج درجه یک دارند

شهر هوایی که در استان مازندران معروف هستند که برنج های خوبی دارند از جمله شهرهای فریدون کنار بابلسر دابودشت آمل بابل و محله پهنااب جویبار هستند ین شهرها دارای زمینه‌های شالیزاری جلگه‌ای بوده و بافت خاک این مناطق رطوبت بیشتری داشته اعث می‌شود ریشه برنج بهتر مواد مغذی را دریافت کند و کیفیت بالاتر محصول را موجب شود.

البته لازم به ذکر است که بهترین برنج شمال ربوط به شهر فریدونکنار و بابلسر می‌باشد اما اگر کیفیت عالی و مثال زدنی از برنج مد نظرتان است حتماً باید برنج کشت دوم را امتحان کنید برنج کشت دوم علاوه برقد کشی بسیار خوب عطر و طعم بسیار عالی هم دارد و برنج فریدون کنار از این لحاظ از بقیه مناطق یک سر و گردن بالاتر است .

برنج شمال از کجا بخریم

برنج از کجای شمال بخریم

اگر هنوز نمی‌دانید که باید از کجای شمال برنج بخرید باید حتماً این نکته مد نظرتان باشد که چه نوع محصولی ا می‌خواهید تهیه کنید برنج‌های مازندران رنج‌های با کیفیت و قیمت مناسب هستند همچنین ین برنج‌ها دم دست و همیشه قابل خریداری هستند رنج‌های منطقه گیلان برنج‌های کیفیت بالا هستند و قیمت بالاتری نیز دارد مثل برنج دم سیاه گیلان که از نظر کیفیت ر واقع بهترین نوع برنج شمال می‌باشد اما مقدار کشت آن محدود بوده و موجودی آن نیز کم است بنابراین عرضه و تقاضا باعث افزایش قیمت این نوع محصول شده است اما برنج طارم هاشمی شمال محصول شهرهای بابل بابلسر و فریدون کنار نج درجه یک و عالی و با قیمت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد بنابراین شما می‌توانید با یک قیمت مناسب برنج مناسب ذائقه خود و خانواده خریداری نمایید.

برنج شمال از کجا بخریم

چه نوع برنج از کجای شمال بخریم

بهترین روش برای خرید برنج استفاده از روش خرید برنج به صورت اینترنتی از ایت‌های معتبر می‌باشد در گذشته خرید برنج به این شکل نبوده و مصرف کننده مجبور بود که از فروشنده محلی برنج در شمال خرید کند یا از فروشنده شهرستانی خرید را انجام دهد اما در حال حاضر که فروش به صورت اینترنتی برنج باب شده است به راحتی می‌توان از تولید کننده و فروشنده برنج در شمال کشور به راحتی خرید خود را انجام داد حتی مشاوره رایگان برای خرید برنج نیز از طریق این سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین انجام خواهد شد فروشگاه آنلاین ما مفتخر است که مشاوره رایگان برای خرید برنج برای شما در نظر گرفته است علاوه بر آن کیفیت و قیمت مناسب را به شما ارائه خواهیم داد.

برنج شمال از کجا بخریم

خرید برنج به قیمت عمده

هر برنجی که می خواهید بخرید و دوست دارید قیمت عمده اش را بدانید اول سعی کنید قیمت برنج هاشمی را به دست آورید زیرا این برنج در بازار مرجع قیمت گذاری بقیه ارقام است و قیمت عمده آن روی سایر برنج ها تاثیر می گذارد.

اگر می خواهید خرید عمده انجام دهید و دوست دارید هم قیمت خوب و هم کیفیت اصلی نسیب تان شود حتما باید از شمال برنج بخرید در غیر اینصورت یا گران میخرید و یا برنج تقلبی می خرید.

برنج شمال از کجا بخریم

در هنگام خرید عمده برنج به نکات زیر توجه کنید

  1. دقت کنید تاجر یا کارخانه دار فردی معتبر و خوش نام باشد.
  2. برنجی که می خرید بوی نم نداشته باشد و دانه های زرد رنگ درونش نباشد.
  3. حتما با تضمین برگشت به صورت درج در فاکتور برنجتان را بخرید.
  4. دیدن کلیپ زیر می تواند به شما در آنالیز کیفیت برنج کارخانه ها کمک کند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *