برنج

استعلام قیمت و فروش برنج تحفه شمال

برنج تحفه شمال

برنج تحفه شمال و یکی از یرند های برنج است که در بین مصرف کننده های برنج  بسیار محبوب شده است اما باید دانست که برنج هایی با این اسامی در واقع رقم برنج خاصی نبوده و ما در شمال برنجی به این نام نداریم و برنج تحفه شمال تنها یک برند معروف برنج می باشد.

برنج, تحفه شمال

برنج تحفه شمال

برنج یکی از محصولات بسیار ارزشمند شمال ایران محسوب شده و بسیار در بین مردم ایران و جهان پر طرفدار می باشد.
این غله با اهمیت جای خود را در سفره های ایرانی برای خود باز کرده و به عنوان یک غذای محبوب و پر طرفدار در بین مردم عزیز ایران شناخته می شود.

در شمال کشور و در استان مازندران و گیلان و گلستان ظرفیت های زیادی برای کشت برنج وجود دارد و این ظرفیت ها قادر به پاسخگویی مصرف برنج کل کشور می باشد لذا باید توجه داشت که بهترین کیفیت وعالی ترین گونه ها را برای این امر در نظر بگیریم.
برنج ایرانی از هر نظر باید نمونه و از جهات مختلف سر آمد باشد و شعار ما اینست که مصرف کننده ایرانی باید بهترین ها را در سر سفره خود ببرد.

اما چه نوع برنجی بهتر است و چه برندی بخریم که بهترین برنج و مطمئن ترین آن باشد؟

برنج تحفه شمال

در بازار انواع برنج های معروف نظیر برنج تحفه شمال که مربوط به یک برند خاص می باشند وجود دارند و مصرف کنندگان برنج از این محصولات به دفعات خریده و استفاده کرده اند و از کیفیت متوسط آن راضی بوده و اقدام به خرید مجدد یا استعلام قیمت این انواع برنج می کنند.
اقسام دیگری هم در بازار برنج وجود دارند که در بین مشتریان برنج شناخته شده و معروفند مثل: برنج باب منزل, برنج خوشپخت و … که همه این انواع برنج با نام هایی غیر از نام اصلی برنج و با نام یک برند روانه بازار می شوند.

چرا برنج را با نام برند و بدون نام گونه برنج روانه بازار می کنند؟

برنج تحفه شمال

برنج  محصولی است که ممکن است در آن تقلب زیاد صورت گیرد و ممکن است که برنج های متفرقه در محصول اصلی قاطی شود, بنابراین خریدار برنج باید در خرید برنج دقت کافی را به عمل آورد.
شرط یک خرید مطمئن اینست که فروشنده برنج با مشتری صادق بوده تمامی اطلاعات محصول خود را در اختیار خریدار برنج قرار دهد,

اما متاسفانه در فروش محصول برنج به نام یک برند این کار صورت نمی گیرد در حالی که ما در شمال چندین گونه برنج داریم که هر کدام برای خودشان نام دارند و با کیفیت متفاوت و قبمت متفاوت از دیگری بنابراین فروش برنج به نام برنج تحفه شمال یا نام های دیگر تنها ایجاد نام یک برند به وسیله بازی با کلمات می باشد.
لازم به ذکر است که این برند ها اصلا ممکن است ترکیبی از برنج های مختلف از شمال که کیفیت آنها مورد سوال است را در غالب یک برنج با کیفیت و بسته بندی گول زننده در اختیار مشتری قرار دهند که بسیار ممکن است گول زننده باشد.
برنج در انواع مختلف در شمال وجود دارد و با کیفیت های ممتاز و عالی که شما برای خرید می توانید بهترین ها را با قیمت مناسب برای خود خریداری کنید منتها باید به نکات بالا توجه داشته باشید تا در دام افراد سود جو نیفتید.

انواع نام های معروف برنج که جا افتاده

برنج تحفه شمال

  1. برنج تحفه شمال
  2. برنج باب خانه یا باب منزل
  3. برنج تحفه وزارتی
  4. برنج طارم وزارتی
  5. برنج شمشیری

فروش برنج شمال در مجموعه برنج باران در بابل 

برنج تحفه شمال

همانطور که گفتیم برنج باید با نام گونه برنج مانند طارم, هاشمی, برنج شیرودی, فجر, ندا و غیره به شکلی که نام محصول بر روی کیسه برنج درج شده باشد به همراه برند محصول روانه بازار شود. برنج مجموعه باران انواع برنج شمال که دارای کیفیت فوق العاده و اصل و با ضمانت هستند می باشد.
محصولات ما به صورت سورت خورده و بوجار شده بسته به سلیقه خریدار می باشد.
حتی برنج هایی با کیفیت وجود دارد که بدون سورت و بوجار بسیار از نظر کم بودن دانه های شکسته با درصد پایین بوده و به قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می گیرد.
شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “استعلام قیمت و فروش برنج تحفه شمال

  1. حامد صادقپور گفت:

    برنج تحفه شمال عالیه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *