برنج

قیمت برنج طارم محلی ممتاز شمال

قیمت جو شیرودی گیلان در شهر های بابل, فریدونکنار و بابلسر که کشت عمده برنج طارم در این شهر ها صورت می گیرد توسط بازاریان این منطقه با توجه به معیارهای مربوط به تغییر قیمت برنج تغییر می کند . قیمت برنج طارم محلی ممتاز شمال در فروشگاه اینترنتی باران بسته به مقدار خرید شما تعیین میشود.

قیمت برنج طارم محلی

برنج طارم محلی ممتاز شمال

برنج طارم محلی ممتاز بر خلاف برنج های خارجی که فقط قد می کشند و قیافه خوبی دارند از کیفیت پخت بی نظیری برخوردارند و عطر وطعم فوق العاده ای دارند. علاوه بر آن این نوع برنج مانند برنج خارجی خوب قد میکشند و ری میکنند.
قیمت برنج طارم محلی ممتاز شمال با توجه به خصوصیات آن نسبت به برنج خارجی قیمت معقولی است و به خصوصیات خوب این برنج با توجه به ارزش غذایی و کیفیت آن برای مصرف کننده می ارزد. این نوع برنج دارای کیفیت پخت بسیار عالی می باشد و بعد از پخت ساعتها نرم و لذیذ می ماند و مانند انواع برنج های پر محصول هیچگاه خشک نخواهد شد و عطر و طعم آن واقعا دلپذیر است.
جو هاشمی امروز  نسبت به  هم دارای کیفیت بهتری می باشد و از سموم شیمیایی کمتری در آن استفاده می شود که ارزش غذایی آن را بالا می برد.قیمت برنج طارم محلی

قیمت برنج طارم محلی

قیمت برنج طارم محلی بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:

  • یکدست بودن و قاطی نبودن محصول
  • بوجاری بودن و نیم دانه نداشتن
  • کهنه و تازه بودن آن

    قیمت برنج طارم محلی

قیمت برنج طارم محلی ممتاز در فروشگاه باران

برنج طارم محلی محلی فریدونکنار در فروشگاه باران با قیمت ۳۴۰۰۰ هزار تومان قابل معامله و خرید میباشد.

انواع برنج طارم محلی که اکثرا شامل برنج طارم سنگی و برنج بینام یا به عبارتی همان امراللهی هست که دارای کیفیت فوق العاده می باشند و خوش پخت و خوش عطر و بو میباشند.

اگر به دنبال برنجی هستید که خیلی خوب قد میکشد و ری میکند باید برنج کشت دو بینام را تست کنید و از ری کردن این برنج شگفت زده خواهید شد در عکس بالا نمونه ای از برنج بینام محصول شالیزار خود بنده هست که مربوط به کشت سال قبل میباشد و فوق العاده خوب قد میکشد در حدی که ممکن است با برنج های خارجی مثل محسن اشتباه گرفته شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *