برنج

فروش برنج درجه ۱ فریدونکنار به قیمت کارخانه

فروش برنج فریدونکنار

فروش برنج عمده شمال، فروش برنج طارم هاشمی،فروشگاه برنج کشاورز، فروش برنج نیم دانه شمال،فروش ویژه برنج.

فروش برنج فریدونکنار

خرید برنج طارم فریدونکنار

سرانه مصرف برنج برای هر ایرانی، حدود ۴۰ کیلوگرم در سال می‌باشد؛ پس باید برای خرید این محصول دقت زیادی به خرج دهید. همچنین برای بسیاری از افراد خرید مستقیم از کشاورز و یا پیدا کردن منبع مطمئنی برای خرید برنج کار آسانی نیست.

مجموعه قصد دارد با ارائه محصول اصل و با کیفیت و قیمت عالی اعتماد شما مشتریان عزیز را جلب نماید برای خرید عمده برنج اصل وبا کیفیت شمال خصوصا فریدونکنار با ما تماس بگیرید.

فروش برنج فریدونکنار

قیمت برنج طارم هاشمی معطر

برنج طارم هاشمی از معروف ترین و پرفروش ترین ارقام برنج است که همه ی کسبه و تجار برنج علاقه دارند قیمت روز آن در بازار گیلان و مازندران را بدانند. به همین دلیل ما در جدول زیر لیست قیمت روز انواع برنج ایرانی و برنج طارم هاشمی را برایتان قرار داده ایم.

فروش برنج فریدونکنار

برنج طارم هاشمی چیست؟

برنج طارم هاشمی از مشهور ترین برنج های استان مازندران است که بیشتر در شهرستانهای فریدونکنار و بابلسر در نوبت اول برداشت میشود
دلیل نام گذاری طارم هاشمی به این دلیل میباشد که کشاورزان با میکس کردن یا ترکیب کردن برنج طارم و برنج هاشمی در زمان پاشیدن بذر در خزانه و یا ترکیب بعد از برداشت این برنج را در بازار عرضه میکنند و باید بدانید طارم هاشمی گونه ی مجزا نیست بلکه ترکیبی از دونوع برنج است
برنج طارم هاشمی ظاهر دانه بلند و قلمی دارد و رنگ آن سفید متمایل به کرم است
از برنج طارم هاشمی در نوبت دوم به صورت برنج راتون میتوان برداشت کرد.

فروش برنج فریدونکنار

نحوه کشت برنج برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی با آغاز سال جدید یعنی اوایل فروردین ماه شروع شده و کشاورزان طی مراحلی اقدام به آماده کردن بذر طارم و هاشمی و ترکیب کردن آنها، فراهم کردن خزانه، آماده کردن شالیزار، پاشیدن بذر ها در خزانه، کاشت محصول (نشا)، وجین کردن (از بین بردن علف های هرز)، سم پاشی و در آخر ابتدای ماه مرداد اقدام به برداشت برنج طارم هاشمی می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *